Avatar billede meuser Nybegynder
01. december 2003 - 21:59 Der er 15 kommentarer

Video redigerings program

Jeg ville høre om der er nogen derude som kunne hjælpe mig? Jeg sidder og prøver på at redigere i lidt video jeg har optaget. Jeg har siddet i timevis og leget med Adobe Premiere Pro, men finder programmet lidt for svært. Det jeg så gerne ville høre var om der er nogen som kan give mig gode ideer til et andet redigeringsprogram. Jeg har prøvet programmer som Windows Movie Maker og Ulead VideoStudio, men de virker lidt for nemme for mig (lidt for barnlige) og jeg søger derfor et mere seriøst program, bare ikke for svært såsom Adobe osv.
Avatar billede Slawomir Seniormester
01. december 2003 - 22:02 #1
hvad med en saks og noget tape :-)
Avatar billede Slawomir Seniormester
01. december 2003 - 22:02 #2
undskyld jeg er kommet i julehumør :-)
Avatar billede meuser Nybegynder
01. december 2003 - 22:04 #3
Kom nu med et seriøst bud!! :)
Avatar billede meuser Nybegynder
01. december 2003 - 22:04 #4
Jeg mener svar!!
Avatar billede Slawomir Seniormester
01. december 2003 - 22:07 #5
hvad har du optaget det med?
Avatar billede meuser Nybegynder
01. december 2003 - 22:09 #6
et minidv kamera!
Avatar billede Slawomir Seniormester
01. december 2003 - 22:15 #7
og hvem har produceret den?
Avatar billede meuser Nybegynder
01. december 2003 - 22:26 #8
den er en JVC GR-DX25
Avatar billede Slawomir Seniormester
01. december 2003 - 22:36 #9
prøv med det software du har fået med da du købte den
Avatar billede tumben Novice
01. december 2003 - 23:33 #10
pinnacle studio 8  er en god mellemting mellem barnligt og professionelt
Avatar billede jensendk Nybegynder
02. december 2003 - 10:10 #11
Mainconcept's mainactor er god, men dyr.. De har også en mindre udgave, alt afhængig af pengepungen
02. december 2003 - 11:40 #12
Jeg bruger selv 'Sonic Foundry Vegad video' -det kan en masse, men er knap så avanceret som Adobe.
Du kan downloade en demo her:
http://mediasoftware.sonypictures.com/default.asp
Avatar billede speedfreak Nybegynder
02. december 2003 - 19:27 #13
jeg vil nu mene at adobe premiere 6.5 skulle være sagen. den er lidt nemmere og ikke nær så tung som 7.0 pro. Hvad er det feks. du ikke lige kan få til?
Avatar billede speedfreak Nybegynder
02. december 2003 - 19:28 #14
er selv igang med en ferie video i premiere 6.5 lige for tiden.
Avatar billede usc Nybegynder
03. december 2003 - 15:50 #15
prøv feks. AVID Free DV. AVID er et profesionelt redigeringsprogram (bruger det selv) AVID Free DV er et ret enkelt program, som er lige at gå til.
Du kan hente det gratis her:
http://www.avid.com/freedv/index.asp