Avatar billede trakavolvien Nybegynder
01. december 2003 - 21:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mp3 Lyd i CS

Hey, jeg har altid haft et lille problem med at høre lyden når winamp står og afspiller en sang og jeg så spiller cd imens... Lyden slår ganske simpelt bare fra når jeg går ind i spillet, hvis jeg alt+tab´er, så kommer den tilbage... Men lige så snart jeg hopper tilbage, så er det væk igen... Pisse irriterende, er der ikke en der har løsningen?
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
02. december 2003 - 13:45 #1
Skal der flere points til, eller hvad?
Avatar billede sch0sler Nybegynder
06. december 2003 - 21:17 #2
Du kan godt spille mp3 når du gamer cs. Det du kan gøre
1) Tænd winamp inden du går ind i cs
2) Hvis du trykker alt+tab når du er inde i cs for at komme ud i winamp forsvinder lyden og der kommer en skide irriterende markør frem. Der skal du bare trykke esc og så resume. Så er lyden tilbage i dit cs og markøren er væk
Du kan også skrue op for lyden i winamp og ned for lyden i cs ved at skrive volume 0.x i din console. Standard er vist 1.0, så du kan starte med at sætte den til 0.3 eller 0.4. Så er lyden i cs mindre fremtrædende.
Synes du virkelig at det er optimalt at spille cs samtidig med at du hører mp3? Men okay, det kommer også an på hvilket plan man spiller på. Håber det var svar nok for denne gang...
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
03. februar 2004 - 21:35 #3
Da jeg har ikke har fået det til at virke endnu og der ikke er kommet flere svar, lukker jeg