Avatar billede olzen Nybegynder
01. december 2003 - 19:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jabra BT200 og computeren?

Hejsa,

Jeg har idag købt mig et Jabra BT200 som var på tilbud i sonofon butikken til 399,- (Hvis der var nogen som skulle være interesseret)

Jabra BT200 køre fint sammen med min T610. Det virker bare. Men så ville jeg jo også gerne kunne bruge det sammen med min notebook og Skype (www.skype.com) og andre chat programmer.

Til min bærebar har jeg en Sandberg bluetooth dongle og den kan sagtens connecte og alt ser ud som om det virker.

Men, men, men NEJ! lyder kommer stadig i notebooks højtellere og det er og den indbyggede mikrofon der er slået til. Hvis jeg går ind under Lyde i kontrolpanel når headsetet er forbundet så står den til at bruge Bluetooth audio, som jo også lyder fornuftigt nok! Men hvad er der galt. er der nogen der kan hjælpe?

/Olzen
Avatar billede webasto Nybegynder
18. december 2003 - 10:20 #1
Jeg er lige med på en kigger her...
Avatar billede olzen Nybegynder
23. april 2004 - 11:06 #2
Lukket
Avatar billede h-rytter Nybegynder
06. juni 2004 - 00:04 #3
hej kom lige forbi, da jeg ledte efter svar på noget andet i samme kattegori... jeg har selv kæmpet med at få lyden fra højtelerne over i mit BT hreadset, jeg fik det til at virke, ved at gå ind i bluetooth steder klikke på "vis bluettoth-tjenester" og her skal du så oprette en audiogateway, når den for forbindelse med dit headset, smider den automatisk alt lyd op i headsettet. håber du kan bruge det til noget

hilsen H-Rytter
Avatar billede olzen Nybegynder
06. juni 2004 - 11:52 #4
Hejsa..

Det virker desværre ikke.. Jeg har fundet ud af hvad problemet er. Det er fordi min USB dongle ikke understøtter HSP (Head Set Profile), Så der er ikke ngoet at gøre, andet end at få en anden dongle..