Avatar billede zerozette Nybegynder
01. december 2003 - 18:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Adgangskode udløbet??

Hvad skal man gøre, hvis adgangskoden er udløbet til windows XP? Jeg skal bruge maskinen, men efter 14 dage med advarsler er koden nu udløbet. Er der ikke noget man kan gøre?
Avatar billede arlet Juniormester
01. december 2003 - 18:50 #1
nej, det er sket nu
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. december 2003 - 18:50 #2
Få administrator til at genåbne din konto.

Er det på din egen maskine, logger du på som administrator, og enabler den spærrede konto i brugerhåndteringen.
Avatar billede arlet Juniormester
01. december 2003 - 18:50 #3
indstaller windows igen og kontakt microsoft om en ny kode
Avatar billede bredker Nybegynder
01. december 2003 - 18:53 #4
arlet>>det er da vist ikke ret meget du kender til windows 2000/xp
Avatar billede arlet Juniormester
01. december 2003 - 18:54 #5
jo, havde set det som aktiveringskoden*S*
Avatar billede zerozette Nybegynder
01. december 2003 - 18:55 #6
Hej Nanoq
Maskinen er min datters og hun er ikke på noget domæne. Vil du mene at hun kan logge sig på som administrator uden adgangkode?
Hun har aldrig lavet nogen kode siger hun.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. december 2003 - 19:01 #7
Har hun ikke defineret en adgangskode, er den sansynligvis bare tom. Så prøv engang.