Avatar billede Slettet bruger
01. december 2003 - 18:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Feedback på tutorials

Jeg har vil gerne have lidt feedback på nogle tutorials jeg har lavet..

www.tuts.wollsen.com
Avatar billede babyworm Nybegynder
01. december 2003 - 18:54 #1
Jeg syntes at der er for mange steder du mangler at forklare hvordan man gør det. Du skal huske på at toturials er for dem som ikke kan finde ud af det, og derfor skal du beskrive hvad du gør, ned til mindste detalje :)
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2003 - 19:01 #2
Okay så lad mig sige at det ikke er for nybegyndere?
Avatar billede nflgamma Nybegynder
01. december 2003 - 19:04 #3
Ja jeg vil sige det samme.. Du springer for hurtigt videre..
Desuden synes jeg der mangler en form for forord.. Altså hvad du vil lave og hvad teknikken f.eks. kunne bruges til..
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2003 - 19:13 #4
Hmm okay.. tak for det
Avatar billede babyworm Nybegynder
01. december 2003 - 19:19 #5
Er jeg den eneste der ikke kan forstå hvorfor mit svar blev afvist???
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
01. december 2003 - 20:43 #6
heh... når det drejer sig om 0 point - kan det vel være hip som hap hvem der får pointne ;o)
Avatar billede babyworm Nybegynder
01. december 2003 - 20:52 #7
:) Nu er jeg bare fornærmet :P
Avatar billede Kengun Praktikant
01. december 2003 - 22:46 #8
*lol* :)