Avatar billede inkognito1 Nybegynder
14. januar 2001 - 11:04 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Har du Mobiltelefon med Tele Danmark ?

Hvis du har teledanmark prøv en gang at sende en sms besked fra en af de mange service sider. Alle sider undtaget dem der køre på samme system som www.besked.dk.

eksempelvis
www.telebesked.dk
www.smsbesked.dk
www.coolsms.dk
www.beskeder.dk

Det ligemeget hvilken .. mit spørgsmål lyder på om i får beskeden på jeres telefon.

Prøv det en gang og lad mig høre om den kommer.
Avatar billede chimaera Nybegynder
14. januar 2001 - 11:09 #1
>Jeg har prøvet www.smsbesked.dk flere gang og det virkede fint alle gangene...=)
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
14. januar 2001 - 11:10 #2
Og du har teledanmark ?

har du prøvet lige nu ?
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2001 - 12:14 #3
Har lige prøvet alle 4 ingen besked er kommet i gennem. Herefter slut test via www.besked.dk, den var der med det samme. Så alle lær det nu. Brug www.besked.dk den virker. Selv SMS via ICQ virker med max 1 min forsinkelse.
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2001 - 12:15 #4
Det er ikke en særlig god servis hvis en gæst på siden tror, at der er sendt en besked, også er der ikke sket en dyt.
Avatar billede dkjohn Nybegynder
14. januar 2001 - 12:19 #5
har lige prøvet www.beskeder.dk
afsendte besked kl. 12.13 og har endnu intet modtaget. men nu bruger jeg altså heller ikke sms til dagligt, (tror faktisk kun at dette er 2 eller 3 gang jeg sender en :-)) så jeg aner ikke hvor lang tid en sms er undervejs.
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
14. januar 2001 - 12:20 #6
kharder: Er du ikke sød og brokke dig til Teledanmark ... det er jo xxxxxxxx@sms.tdm.dk der ikke virker ... det jo ikke deres service ...

og du har ret www.besked.dk virker altid .. det er jo fordi den udsendes direkte via mobilix mobil net.

Men jeg skal bruge oplysningen af teledanmark .. så derfor ...

jeg har lavet en nyhedstjeneste over sms som nu ikke virker ... fordi deres service er ude af fuktion..
Avatar billede dkjohn Nybegynder
14. januar 2001 - 12:24 #7
Det var sgi da surt, BørnePorten.dk\'s sms virker heller ikke når der sendes til en tdk-telefon :-(
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
14. januar 2001 - 12:27 #8
Nej Nemlig ... BROK JER TAK :O) Teledanmark 80808080  .. jo flere jo bedre
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2001 - 12:48 #9
Ok på den måde. Men de 4 adresser du nævner bruger de TD til at sende fra?

og ICQ SMS virker så godt, at den kommer ind til flere gange.

Avatar billede inkognito1 Nybegynder
14. januar 2001 - 12:51 #10
ICQ SMS hvor ligger det ?
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2001 - 13:25 #11
Det er en del af selve icq programmet.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. januar 2001 - 20:27 #12
Kan det ikke afhænge af nummerserien? 24xxxxxx er ikke med i de lidt
ældre lister som teledanmark nummer.
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
14. januar 2001 - 22:54 #13
Vil godt give dig ret i det har noget med nummerserien.. Men det du mener er at det er deres service der ikke fungere altså de sider jeg har skrevet.

Jeg fik en med et 2165xxxx nummer som er teledk til at sende en besked og det virker.

Men min serie 2031XXXX den virker ikke.

Måske har teledanmark dem delt op sådan at systemet ikke bliver overbelastet. Altså delt op i serier.

Måske er forklaringen den ...
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2001 - 00:20 #14
Det kan da ikke passe, SMS bruger da så lidt kapasitet.
Avatar billede martin_laursen Nybegynder
15. januar 2001 - 14:08 #15
www.besked.dk er den bedste kommer med det samme.
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
15. januar 2001 - 14:14 #16
Ja sikkert men det var ikke det mit spørgsmål lød på :o)
Avatar billede inkognito1 Nybegynder
26. januar 2001 - 00:14 #17
Det var en fejl hos teledanmark .. jeg har fået svaret via deres support på deres sid.