Avatar billede fonsezz Nybegynder
01. december 2003 - 15:31 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Tilbagemeldinger på side?

Tja, ligesom de andre vil jeg gerne have kommentarer til siden
http://www.nordvestsjaelland-vuc.dk/personale/anton/
Avatar billede fonsezz Nybegynder
01. december 2003 - 15:37 #1
Skulle måske nævne, at den er lavet i Frontpage, så der er sikkert rodede koder og andet teknisk.
Mit ønske er mere feed-back på farver, indtryk osv
Avatar billede overchord Nybegynder
01. december 2003 - 15:48 #2
Jeg synes at - i modsaetning til mange andre sider som beder om vurderinger her paa eksperten - at det er rart at se en side hvor der er noget indhold!

Til gengaeld synes jeg at farvekombinationerne mellem de tre frames du har er for modstridende hvilket giver et indtryk af at siden er smidt sammen af dybt forskellige elementer.

Rent grafisk kan du udrette utroligt meget med det materiale du har - det er altsammen et spoergsmaal om hvor meget tid du har lyst til at designe knapper/redigere billeder.

Der lader til at vaere lidt forvirring mht om et nyt vindue aabnes naar man klikker paa et link eller ej. Hvis dette var konsistent med om det var interne eller eksterne sider ville det vaere ok (f.eks nyt vindue ved eksterne links, men bliver i samme vindue/frame ved interne links). Saa dette boer du nok kigge lidt paa.

Dine tekster/overskrifter flyver lidt rundt. Paa musik siden er de ude til venstre ofr hver sektion og er ikke justeret paa samme maade hvilket faar det til at fremstaa rodet.
Paa siden om kvaeg er der en overskrift over hvert afsnit istedet -dette ser meget mere struktureret ud.

Jeg mener du har et godt grundskelet, men at siden kan laves meget mere grafisk tiltalende med lidt arbejde og afabalancering af farver.
Avatar billede c-holst Novice
01. december 2003 - 16:34 #3
hvad med et "bundbanner" til ligesom at slutte siden af med

kan også godt lide når en side er lukket af i siderne af skærmen, fx med den linie du bruger til at inddele siden

lidt ærgeligt at man ikke kan klikke på de billeder du har liggende, så de loades i en større version

Hvilket formål har du med "kontakt" skriv en hilsen.

som overchord siger, så er der mange farver, også mange på skriften

har du nogen anke med de øjne, eller er de bare med fordi du syntes de var morsomme
Avatar billede c-holst Novice
01. december 2003 - 16:35 #4
med kanter langs siden mener jeg ligesom fx denne side
Avatar billede plumo Nybegynder
01. december 2003 - 20:59 #5
Skriv en nærmere information på siden når du åbner den. få evt. inspiratipn her: www.team-nopanic.dk

Dine faver går fint i harmoni med hindanen og de er behagelige for øjnene
Avatar billede oersted Novice
02. december 2003 - 00:59 #6
Fin side du har begået, Anton, og jeg er langt hen af vejen enige med d'herrer.

Du er jo tydeligvis en der bevæger dig på nettet og skaber en side med interessante links til forskellige emner. Jeg savner lidt attitude her, og bliver nysgerrig efter hvorfor du interesserer dig fr emnerne, kort sagt lidt introducerende tekst ville være skønt. Det er jo en hjemmeside, ikke en linksamling ?

Vedr. designet holder jeg meget at psyk siden med barnet. Den er lækker og knapt så fersk som farvevalget på forsiden. Men det er selvfølgelig en smagssag.

Fungerer fint på Mac Safari og IE - nu hvor jeg ser at også overchord har bemærket at nogen elementer flyver lidt umotiveret rundt, tænker jeg at det også sker på PC
Avatar billede fonsezz Nybegynder
02. december 2003 - 22:35 #7
Tak for gode kommentarer. Der er mange ting, som jeg skal i gang med, når jeg får tid.
Jeg blev lidt chokeret, da jeg så min side på en pc med skærmopløsning 800 x 600, og teksten sod hulter til bulter.
Der er vel ikke nogen simpel måde at løse det på?
Avatar billede oersted Novice
06. december 2003 - 23:01 #8
jo - lav den i 780X550 :)