Avatar billede dexterweb Nybegynder
01. december 2003 - 12:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Highscore database

Hej...
Er ved at lave en highscore funktion til et spil jeg har lavet i delphi, men det vil ikke helt virke.. Er der nogle som har eller kan lave en fed guide til noget smart databse. Det skal være sådan at man der popper en dialog box op hvor man så indtaster navn og highscoreren gemmes aftomatisk udfra en variabel sum.
Håber i kan hjælpe.
Avatar billede borrisholt Novice
01. december 2003 - 13:00 #1
Avatar billede dexterweb Nybegynder
01. december 2003 - 13:45 #2
Tak lige hvad jeg havde brug for...
Avatar billede borrisholt Novice
01. december 2003 - 14:29 #3
Velbekomme da .... Og den skulle være sådan rimelig nem at bruge. Sikkerheden i krypterings algoritmen er ikke ret høj, men omvendt hvor meget sikkerhed behøver du til et lille spil ?

Jens B