Avatar billede saad Nybegynder
14. januar 2001 - 02:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

games

Er der en, der vil være sød ved at hjælpe mig med at fortælle mig hvad jeg skal lave ved min pc. problemet er at jeg ikke kan spile games på inter. Der vises et felt for lille skærm ,men der kommer ikke noget i den,
Påforhånd TAK.
Avatar billede gozar Nybegynder
14. januar 2001 - 02:37 #1
Øhm kan du uddybe det lidt mere?
Avatar billede ulbritt Nybegynder
14. januar 2001 - 23:11 #2
er det shockwave du mangler?
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
15. januar 2001 - 12:08 #3
det er nok, som ulbritt siger, shockwave du mangler, du kan for det meste hente det ned på de sider hvor du vil spille spillene. du kan hente noget der hedder flashPlayer (næsten det samme som shockwave) det skulle kunne klare trikket, hvis det da er det der er galt. http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash