Avatar billede aksone Nybegynder
01. december 2003 - 12:14 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

som kategorien

som kategorien siger "kryptering"
Jeg har længe ledt efter at godt krypterings program så jeg kan sætte "lås" på nogle mapper, findes der ikke sådan et program. Jeg vil også gerne have link ;>

mvh aks
Avatar billede arlet Juniormester
01. december 2003 - 12:15 #1
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
01. december 2003 - 12:17 #2
>arlet..... WinZip ?????? ikke til kryptering ... ;-)

PGP.com ellers prøv google der er mange muligheder !
Avatar billede aksone Nybegynder
01. december 2003 - 12:18 #3
winzip?, troede kun det var til at udpakke filer :P
så du blir nød til at forklare nærmere?
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. december 2003 - 12:19 #4
brug PGP som du kan hente gratis på www.pgpi.org, eller brug de rettigheder der ligger i NFTS. Hvis du bruger XP kan du også kryptere, så du sikre ud over rettighederne
Avatar billede aksone Nybegynder
01. december 2003 - 12:19 #5
Kan jeg f.eks bare søge under "kryptering"?
Avatar billede aksone Nybegynder
01. december 2003 - 12:20 #6
thx
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. december 2003 - 12:21 #7
en ting skal du være opmærksom på, hvis du bruger xp's kryptering. Såfremt du er nødt til at reinstallere dit styresystem, efter formatering, vil du ikke kunne dekryptere dine filer, selvom både den konto der har krypteret filerne og administrator kontoen er navngivet lige som før og har samme password. Derfor skal du altid sørge for at kunne genetablere dit system fra backup, hvis du har krypteret dine data
Avatar billede arlet Juniormester
01. december 2003 - 12:23 #8
winzip, hvis du skal beskytte et mappe med et kodeord..
Avatar billede aksone Nybegynder
01. december 2003 - 12:24 #9
tror bare jeg søger et program. Det er vel ikke til så stor besvær?
Jeg har overhovedet ikke prøvet sådan noget før, Jeg vil bare gerne have nogle filer for mig selv da jeg deler comp med familen :/
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
01. december 2003 - 12:29 #10
Det kan XP jo klare med private mapper, simpelt og let