Avatar billede helverskov Nybegynder
30. november 2003 - 21:18 Der er 3 kommentarer

navigation via PDA

Er der nogen som har erfaringer med navigation på PDA ?
Er det mere eller mindre præcist i forhold f.eks. bilradio med navigation ?
Avatar billede bleze Nybegynder
30. november 2003 - 21:26 #1
De er nok lettere at opdatere med ny software og kort, plus at du får en computer med i købet...

3999 kr i Bilka for ipaq 2210 med tomtom2 kort til det meste af europa. Kanon
Avatar billede jensendk Nybegynder
01. december 2003 - 10:34 #2
Andre muligheder: Garmin med indbygget GPS og rigtig gode kort. For den kræsne Digimaps til Palm, sammen med Holux musen, så er man også godt kørende..

Fordelen ved Bilbaserede er den større skærm.. Klart en fordel hvisman kører rigtig meget..
Avatar billede fray Nybegynder
15. december 2003 - 13:44 #3
Hejsa.

Jeg har selv TomTom Navigator II til min Fujitsu-Siemens Pocket LOOX 600.

Det virker overbevisende godt! Har tidligere prøvet biler med indbyggede GPS-anlæg, og efter jeg har fået det på min PDA, er jeg ikke et sekund i tvivl om at GPS på PDA er den bedste løsning.

Det koster en del mindre og min mening er at TomTom's 3D-kort er meget bedre en de traditionelle 2D-kort (Kraks kort udseende). Men mit sæt har jeg købt en ordentlig holder til bilen og en Bluetooth GPS-antenne.

Tidligere var jeg "forelsket" i VDO's GPS-anlæg... Men det er jeg ikke mere!

GPS på PDA'en er lige så præcis som "faste" GPS-anlæg. - Det er i hvert fald min erfaring...

Mit råd er: Køb GPS til din PDA

Skulle du have en Pocket LOOX som mig, så vil jeg ikke anbefale en bluetooth GPS-antenne, da LOOX'en jævnligt mister bluetooth-forbindelsen til antennen. Meget irriterende!

Håber du kan bruge det til noget.

Hilsen

Fray