Avatar billede lilla-prinsen Nybegynder
30. november 2003 - 19:21 Der er 6 kommentarer

Uheld med mp3-afspiller

Ja, så skete det. Jeg kom en dag hjem fra skole og skulle dele i HD i 3 lige store dele. Under denne proces kommer jeg så også til, at formatere min tilsluttede mp3-afspiller/pendrive (Magic Star mp3 player 128 mb USB flash drive).

Nu har jeg jo så det problem, at jeg hverken kan formatere den til noget andet format, så jeg kan ik engang bruge den som pendrive - hvad skal jeg gøre for at få til at ku' afspille mp3 filer igen?
Avatar billede pc-frede Nybegynder
30. november 2003 - 19:51 #1
køb en ny
Avatar billede webmasterdk Praktikant
30. november 2003 - 20:12 #2
pc-frede > Der kom nok lige en tekniker op i dig der.... flot svar.
lilla-prinsen > Hvad med noget af det software der fulgte med?
Skal filerne ligge i en bestemt mappe struktur?
Har du prøvet at formatere den fra selve enheden, hvis den da understøtter dette.
Avatar billede lilla-prinsen Nybegynder
01. december 2003 - 00:30 #3
den er blevet formateret til raw, så jeg kan ikke gore en hel masse...
Avatar billede fedtpelsen Nybegynder
01. december 2003 - 17:46 #4
Nu kender jeg ikke din model, men min egen (MuVo) kan formateres i FAT16 og så virker den. Jeg er også engang kommet til at formatere den til et forkert format, men jeg fik den til at virke igen uden problemer.
Avatar billede lilla-prinsen Nybegynder
02. december 2003 - 14:40 #5
Har du brugt et Paragon Partition til det?
Avatar billede fedtpelsen Nybegynder
02. december 2003 - 15:00 #6
nej jeg brugte formaterings funktionen i windows :)