Avatar billede lcm Nybegynder
30. november 2003 - 15:58 Der er 7 kommentarer

Min Skærm er udtydlig

Mangler hjælp min skærm er udtydlig det er mest teksten kan det være en driver?
eller er den ved at dø for mig
Avatar billede ird Praktikant
30. november 2003 - 16:01 #1
Lidt flere oplysninger omkring skærm og system ville måske hjælpe en del
Avatar billede harnovharno Nybegynder
30. november 2003 - 16:05 #2
det kan være opløsning eller dbi der er noget galt med eller favekvalitet. prøv at endre på de forskælige ting og se om det løser dit problem. prøv evt at endre ydeevne på dit grafikkort
Avatar billede lcm Nybegynder
30. november 2003 - 16:08 #3
det er en Aoc spectrum 7 Glr skærm jeg køre med win xp pro
farverne er ok og når den står på skrive boret kan man ikke se at der er noget galt men som her hvor jeg skriver er det som om jeg har for srærke briller på
Avatar billede ird Praktikant
30. november 2003 - 16:11 #4
Prøv at sætte din opløsning ned på skærmen eller skift grafikkorts driveren til en anden måske hjælper det
Avatar billede ird Praktikant
03. december 2003 - 17:16 #5
hjalp det?
Avatar billede ird Praktikant
10. december 2003 - 14:54 #6
Mon ikke du snart får tid til at smide lidt feedback tilbage til os eller lukke tråden???
Avatar billede ird Praktikant
09. juni 2004 - 08:05 #7
Du må sådan set selvom det her, men du burde kikke lidt her:

http://expfaq.1go.dk/?id=1#vejledning_til_nye_brugere
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Så er du godt igang med at blive en god bruger af forrummet.
På den måde slipper du for irettesættelser fra folk hvis du træder ved siden af :))

Husk at lukke dine gamle spørgsmål. Dette gør at du en aden gang har nemmere ved at få kvalificeret hjælp :)

Alt med gult og mørkegrønt venter på afslutning eller feedback.