Avatar billede proff Nybegynder
30. november 2003 - 15:43 Der er 15 kommentarer

Søger Grafiker til 3d-chat

Hej!

Jeg søger en grafiker til min 3d-chat, jeg programere chatten mens du laver grafikken til den. Du vil blive admin m. alle funktioner!

Når siden kommer igang deler vi 50%50 på de reklame indtægter der nu end må komme..

Chatten kører allerede, den skal bare justeres lidt hist og her med en masse god grafik og en del programering ;)

Vi arbejder som et team.. jeg kan ikek betale dig lige nu og her.. Du skal gøre det fordi du har lyst, mangler et godt projekt og ellers altid har ønsket at være med-ejer af en 3dchat :)
Avatar billede proff Nybegynder
30. november 2003 - 15:48 #1
Jeg har serer og køber .dk domain
Avatar billede proff Nybegynder
30. november 2003 - 15:49 #2
http://80.199.31.151/~proff/Chat/opret.php?PHPSESSID=5e1e3ab5ce756b824bd2163056ff3eb5

Opret en bruger og logind...
Der er lejligheder når folk er på, man skal lukke op der kan kickes.. og der er admin der kan gå på låste osv.. men der skal laves meget mere fra min side, nu søger jeg bare en grafiker!
Avatar billede proff Nybegynder
30. november 2003 - 15:57 #3
Der skal opdateres meget på chatten.. men lige nu søger jeg en grafiker? Nogen der vil?
Avatar billede hpepsimax Nybegynder
30. november 2003 - 15:57 #4
hej proff

hvad mener du med

Hvid Dreng
Hvid Pige

må man ikke være en sort dreng eller pige

mvh

pepsimax
Avatar billede proff Nybegynder
30. november 2003 - 15:58 #5
Jov, selvfølelig må man være det.. det er en af de nye funktioner der også kommer!
Avatar billede hpepsimax Nybegynder
30. november 2003 - 16:00 #6
hej igen proff

burde du så ikke slette ordet hvid
det er vel ikke afgørende hvad farve
børnene har vel

mvh
pepsimax
Avatar billede proff Nybegynder
30. november 2003 - 16:01 #7
Jooo, det skal slettes.. som sagt det hele skal laves om.. SØGER GRAFIKER????

ER DER NOGEN DER VIL?
Avatar billede mat Nybegynder
30. november 2003 - 16:08 #8
(er det ikke fjerde gang du oprettet dette spørgsmål?)
Avatar billede proff Nybegynder
30. november 2003 - 16:09 #9
Nope.. Søger grafiker?
Avatar billede affeaffe Nybegynder
11. december 2003 - 13:52 #10
Dav proff
Jeg vil der gerne være med til såen et projekt, skriv til mig på darkkiller@pc.dk så giver jeg dig link med hvad jeg kan osv :)
Avatar billede proff Nybegynder
11. december 2003 - 13:59 #11
Dejligt da.. Tjek din mail
Avatar billede proff Nybegynder
11. december 2003 - 17:23 #12
Tjek din mail!!
Avatar billede proff Nybegynder
11. december 2003 - 17:23 #13
dvs, vis mig noget du kan .. Og tjek mail :P
Avatar billede proff Nybegynder
11. december 2003 - 19:07 #14
Din opgave vil jo sådan komme til mest at bestå i at lave 3d-rum.. er det noget du kan?
Hvilke programmer arbejder du i?

Du har fået mail igen..
Har du MSN?
Avatar billede proff Nybegynder
11. december 2003 - 19:41 #15
Før jeg "ansætter" dig skal jeg jo lige vide om du kan lave 3d-rum?

Ligesom www.n.dk - www.3d-byen.dk sådan nogle rum...