Avatar billede mcpooh Nybegynder
30. november 2003 - 14:12 Der er 18 kommentarer

Kan ikke indstille uret i Wndows!

Mit ur i Windows. Det nede i højre hjørne, kan ikke indstilles. Hver gang jeg har indstillet det og genstarter eller slukker og tænder igen ændrer den tiden så det ikke passer? Hvad er der galt og hvad skal jeg gøre?
Avatar billede kabbak Professor
30. november 2003 - 14:13 #1
er du på netværk, kan det være serveren der retter din tid
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2003 - 14:13 #2
Ellers kan det være dit batteri der er ved at være færdig, hvad siger tiden i BIOS når du genstarter?
Avatar billede kabbak Professor
30. november 2003 - 14:15 #3
batteriet på bundkort er ved at være færdig og kan ikke holde dato tid
Avatar billede kabbak Professor
30. november 2003 - 14:16 #4
pøj, hvor går det hurtig ;-))
Avatar billede mcpooh Nybegynder
30. november 2003 - 14:16 #5
Hvis det er problemet hvad skal jeg så gøre?
Avatar billede kabbak Professor
30. november 2003 - 14:17 #6
hvad for et af dem ?
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2003 - 14:17 #7
kabbak>>:-)
mcpooh>>Du skal have et nyt batteri.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2003 - 14:27 #8
er det hele timer er det ikke batteriet
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2003 - 14:32 #9
Denne timer er meget mere stabil.

Dobbeltklik på Dato og klokkeslæt i kontrolpanel, så åbnes egenskaber, klik på internettid klik på SERVER: og vælg time.nist.gov istedet for time.windows.com som står der nu. Er du online tryk på opdater nu, ellers OK-knappen
Avatar billede mcpooh Nybegynder
30. november 2003 - 15:02 #10
Ibtage - Gjorde som du sagde, men så stod der: "Der opstod en fejl under hentning af status for den sidste synkronisering. RPC serveren er ikke til rådighed." Det samme gør den med time.windows.com
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2003 - 16:15 #11
Du skal være online når du opdaterer- ellers har jeg ikke andet råd end der må være en bug.
ellers tjek din computer http://www.spywarefri.dk/
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2003 - 18:13 #12
Har du checket tiden i BIOS?
Avatar billede espersen Novice
01. december 2003 - 23:01 #13
gætter på at du sidder bag en router ...

Du skal opdatere din firmware - så kører det som smurt

hvilken router har du (navn + model) ???
Avatar billede mcpooh Nybegynder
02. december 2003 - 14:35 #14
Det ser ud til at virke nu efter at jeg for tredje gang indstillede tiden og genstartede computeren!
Avatar billede mcpooh Nybegynder
02. december 2003 - 14:36 #15
Men hvem skal have mine points :P
Avatar billede espersen Novice
02. december 2003 - 14:45 #16
bed en eller flere af de deltagende om at lægge et svar, som du så godkender
Avatar billede kabbak Professor
02. december 2003 - 14:46 #17
Bed personen, med det rigtige svar, give et svar.
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 21:14 #18
Hvis du har fået svar på dit spørgsmål/løst problemet, bedes du lukke det ved at acceptere et eller flere af de rigtige svar.

Læs evt. her hvorledes: http://expfaq.1go.dk/?id=5#pointsystem.