Avatar billede flumse Nybegynder
13. januar 2001 - 21:24 Der er 5 løsninger

Stofanet og forbrug

Hej
Jeg er blevet bruger af stofanet, flexrate men jeg forstår ikke helt om mit forbrug bliver regnet i tid eller megabyte.
Endvidere er jeg i tvivl om hvorvidt jeg betaler for at være PÅ eller kun for den trafik der er, altså er det gratis for mig at sidde at læse en side mens jeg er på eller skal jeg hoppe af imens jeg læser ??
Avatar billede visionmagic Nybegynder
13. januar 2001 - 21:36 #1
Læs på: http://www.bedreinternet.dk/

* Når du har brugt de første 60 Mbyte eller ca. 8 timer pr. måned, betaler du 50 øre pr. ekstra Mbyte indtil, du når 200 kr.

** Hvis du, som én af de få, når op på 4000 Mbyte pr. md., spærres din internetadgang automatisk. Du kan selv åbne forbindelsen igen ved at øge maxgrænsen fra 200 til f.eks. 300 kr. og acceptere en merbetaling på 10 øre pr. ekstra Mbyte.
Avatar billede jkarstensen Nybegynder
13. januar 2001 - 21:42 #2
Har selv flexrate.
Du betaler for det antal bytes du up eller downloader.
I og med du kun betaler for at downloade og uploade er det gratis at sidde og læse en side, så du behøver ikke hoppe af og på.
Avatar billede fcs Novice
14. januar 2001 - 12:10 #3
Du kan checke dit forbrug her: http://opslag.stofanet.dk/ Bare log ind med dine oplysninger, så får du en opgørelse over dit forbrug med det samme. Så kan du altid checke om ud er ved at have hentet for meget (der afregnes pr. MB), som de andre også har svaret).
Avatar billede hotpop Novice
17. januar 2001 - 14:20 #4
helt gratis er det nu ikke at læse en side da den jo også fylder noget, og alt som bliver læst ind/downloadet kommer med i det totale forbrug. Kan i den forbindelse oplyse at jeg i december KUN surfede og det var ca. 2 timer om dagen og jeg havde en download på omkring 900 Mb........
Avatar billede mr_y Nybegynder
27. januar 2001 - 00:41 #5
Husk at De tal der står under Bytes ud og Bytes ind skal lægges sammen og husk at 1024 bytes er ligmed 1 kilobyte og 1024 kilobyte er ligmed 1 megabyte

eller kan du bare ringe til stofanets support på TLF 75641734

mellem kl 8 morgen til 22.00 jeg mener også at du kan ringe i weegenden..

Til HOTpop jeg kan da også godt komme op på 900 MB på ca 60 timer det er da nemt \"SURFE\"    LOL  :)