Avatar billede mibo5 Nybegynder
29. november 2003 - 22:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Køb USB Flash Memory

Jeg skal ud og købe USB flash Memory 256 MB til gave
Hvilken prodocent skal jeg vælge ?? Jeg havde tænkt mig Apacer
Er der nogle at jeg skal holde mig fra  ?
Er der nogle der her et godt råd
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2003 - 23:10 #1
Vi bruger apacer's handydrive på mit arbejde. Der har ikke været nogle problemer med dem endnu.
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2003 - 22:05 #2
Generelt er der ikke så meget der adskiller de forskellige fabrikanter, og eftersom flash ram er forholdsvist langsomt er der ikke den store forskel på USB 1.1/2.0 i hastighed.

For det meste handler det om design og størrelse.

En god ide er hvis tingesten har skrivebeskyttelse, enten en mekanisk knap eller softwarebeskyttelse.

Derudover kan de dyre usb penne kryptere data hvis du er paranoid.