Avatar billede henrik Nybegynder
15. september 1999 - 15:57 Der er 7 kommentarer

Hvordan installere jeg PWS og hvor finder jeg den?

Jeg har problemer med min win98 cd... Kan man hente PWS nogen steder???
Og hvordan får jeg sat den rigtigt op, når jeg engang har fundet den?
Avatar billede Dan Nim Seniormester
15. september 1999 - 17:16 #1
Avatar billede villadsen Nybegynder
15. september 1999 - 17:31 #2
NT Option Pack 4 som der henvises til er til win95. Prøv at søge lidt rundt på http://download.microsoft.com og se om du kan finde en 98-udgave.
Jeg tror ikke det er klogt at anvende 95-versionen på 98-systemer (har jeg hørt).

Når du først har fået fat i den kører du bare installationsfilen og så sætter den sig selv op. Når du er færdig med installationen kan du starte med at bruge serveren via din browser.
Avatar billede redfox Nybegynder
15. september 1999 - 18:01 #3
Der er vist ingen PWS til 98... Den er til 95 - men kører ok...

Avatar billede villadsen Nybegynder
15. september 1999 - 18:07 #4
Altså der er jo den PWS der ligger på win98 cd'en.

Nu kan jeg desværre ikke huske hvorhenne det var jeg læste at hvis man havde win98 skulle man ikke installere win95-udgaven, men OK, hvis det virker, så go ahead...
Avatar billede asp Nybegynder
15. september 1999 - 19:19 #5
Der er link til NT OptionPack som indeholder PWS (NT OptionPack indeholder PWS til både win98 og NT)

http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=kategori&id=7

Mvh.

Dennis Knappe
info@ActiveServerPages.DK

Avatar billede one Nybegynder
15. september 1999 - 21:27 #6
c:\windows\options\cabs\pws\

der lå min til at starte med

Andreas
Avatar billede gekkoe Nybegynder
18. september 1999 - 18:11 #7
DU kan hente den på
www.microsoft.com
søg på pws og vælg første link på listen.
Installetionen kører ganske af sig selv og så bare skriv localhost i browseren og vupti - det ruller.

Jeg har ikke haft problemer med pws til hverken 98 eller 95 og jeg har prøvet begger versioner på begge systemer.