Avatar billede fbj1 Nybegynder
29. november 2003 - 20:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opstart og logon

Hej alle - hermed mit første spørgsmål på eksperten, jeg skal gøre det så kort som muligt: Jeg har i længere tid ikke haft problemer med min opstart, men for nylig - efter installation og afinstallation af Sygate Personel Firewall - blev jeg bedt om at log'e på, når min computer startede. Jeg skulle bare klikke på mit brugernavn (standard XP opstartsskærm), men det var alligevel irriterende nok til at jeg gik ind i "Kør" og skrev "control userpasswords2", hvorefter jeg fjernede fluebenet i "brugerkonti/brugere skal angive brugernavn...". Herefter er min PC 10-15 minutter om at nå til den samme skærm, som jeg forsøgte at undgå - altså opstartsskærmen, hvor jeg klikker på mit brugernavn.

Jeg ønsker at slippe for at skulle log'e på min egen computer og jeg ønsker naturligvis at undgå en opstart, der tager 15 minutter. Nogle gode råd..???

FBJ
Avatar billede arlet Juniormester
29. november 2003 - 20:08 #1
Avatar billede fbj1 Nybegynder
29. november 2003 - 20:15 #2
Hmm - det er jo netop det jeg har gjort. Jeg har ikke kørt reg-filen, men jeg har gjort som Riversen har tilføjet (control userpasswords2 ...).
Avatar billede fbj1 Nybegynder
29. november 2003 - 20:30 #3
Anyways - nu har jeg kørt reg-filen, og det ser ud til at virke arlet. Tak for hjælpen.
Avatar billede arlet Juniormester
29. november 2003 - 20:32 #4
Velbekommen