Avatar billede webmasterm Nybegynder
28. november 2003 - 19:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hjælp til Fotogalleri

Hej Eksperter.

Skal bruge et system ligesom dette: http://www.ukhampen.dk/rejsebilleder_sverige2003.htm

Den stiller selv billederne op når man har lagt dem ind i en bestemt mappe også skal man kunne vælge mellem hvor mange der skal være per linje... Også skal billedet åbne i nyt vindue når man trykker ! Behøver ikke være popup men må gerne!

Kan desværre ikke give mere ind 200 point ! Da man ikke må!
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. november 2003 - 19:55 #1
Prøv og se om du ikke kan bruge dette færdige galleri

http://gallery.menalto.com/modules.php?op=modload&name=News&file=index
Avatar billede webmasterm Nybegynder
28. november 2003 - 19:57 #2
ER det med mysql???
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. november 2003 - 20:03 #3
Er ikke helt sikker, men jeg mener at du kan konfigurere den til at kører med forskellige databaser, herunder MYSql
Avatar billede webmasterm Nybegynder
28. november 2003 - 20:06 #4
Ok... Kigger på det imorgen! Men kan det det hele? Skal nemlig være sammen med familien!
Avatar billede webmasterm Nybegynder
29. november 2003 - 12:38 #5
Det er et lidt for stort fotogalleri ! Skal bare have et fotogalleri så når jeg oploader nogle billede via ftp så kommer billeder frem ligesom på ukhampen! Andet er det ikke! Kan i finde sådan et system uden mysql? Det skal bare være noget ligende!
Avatar billede webmasterm Nybegynder
07. december 2003 - 10:42 #6
Jeg lukker... Ellers tak for hjælpen.. Har selv fundet en udvej.. Der var et udmærket fotogalleri i Frontpage 2002 !
Avatar billede webmasterm Nybegynder
07. december 2003 - 10:42 #7
Svar: