Avatar billede striker2003 Nybegynder
28. november 2003 - 18:38 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Er der ikke et program på internetet

Er der ikke et program på internetet der kan ringe til en fastnet telefon/mobil
næsten lige som skype
Avatar billede bredker Nybegynder
28. november 2003 - 18:42 #1
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. november 2003 - 18:42 #2
Ikke endnu, da telefonerne for det meste ikke kan håndtere det. (det er et spørgsmål om protokol understøttelse i telefonerne) men det kommer og Skype er et godt bud på et program der kan håndtere det. Du kan også være helt sikker på at MS vil komme med et program, hvis de ikke indbygger det i messenger
Avatar billede bredker Nybegynder
28. november 2003 - 18:43 #3
Avatar billede bredker Nybegynder
28. november 2003 - 18:44 #4
bufferzone >>det kan du faktisk godt , det er dog ikke helt gratis , men en hel del billigere hvis du ringer til udlandet
se mine link
Avatar billede asso Nybegynder
29. november 2003 - 22:09 #5
Der er flere andre der har spurgt om det samme herinde den sidste tid og det kan man sagtens. Jeg bruger selv www.pc2phone.dk til at ringe til USA og Tyskland for 31øre/min og kvaliteten til disse lande er præcis som almindelig telefon. pc2phone har så vidt jeg ved 31 øre til de fleste EU lande, USA og Australien. Andre priser kan ses på siden. Håber det hjælper!
Avatar billede bredker Nybegynder
29. november 2003 - 22:27 #6
asso >>det svar kom jeg med i går