Avatar billede rabech Nybegynder
28. november 2003 - 16:31 Der er 4 kommentarer

T610 software

Hej der!

Er der ikke nogle der kan anbefale mig noget godt software til min SE T610 i stil med Oxygen Phone manager til Nokiaer? Noget der er lidt bedre end det fra chrissterson.org. Det jeg savner er sms backup og at kunne downloade billeder fra telefonen til computeren.
SÅ bare kom med links i spandevis :-)
ZeZ
Avatar billede marzman Nybegynder
28. november 2003 - 17:18 #1
Prøv at se på Thansen under datakabler...! der er nogle links til sider der har lavet sådan nogle programmer...!
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
28. november 2003 - 17:33 #2
Prøv at gå ind på www.christersson.org
Avatar billede rabech Nybegynder
10. december 2003 - 21:12 #3
hmm sorry at jeg har "glemt" jer lidt guys! men jeg er blevet rimelig tilfreds med fma. såe jeg lukker og slukker hvis i ikke har mere at byde på
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
10. december 2003 - 22:10 #4
Del ud hvis du har lyst...