Avatar billede moenguy Nybegynder
13. januar 2001 - 15:40 Der er 6 kommentarer

Jeg kan ikke firworks

jeg har lige haft en trial version af fireworks og blev ikke færdig med min menu før tiden var gået jeg afinstallerede så fireworks og downloadede trial version på men nu kan jeg ikke starte den den siget sammen som før hvor jeg havde brugt de 30 dage hvad gør jeg?
Avatar billede klas Juniormester
13. januar 2001 - 15:45 #1
køber programmet eller formatere din harddisk.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
13. januar 2001 - 15:45 #2
Du har jo brugt de 30 prøve dage!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. januar 2001 - 15:51 #3
der er ikke så meget at gøre der... Køb, formatér eller gør som jeg gør af og til - Lav en Ghost en ren maskine og kør den så når din trial udløber... Men husk det skal være en helt ren maskine ellers virker det ikke...

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. januar 2001 - 15:52 #4
Og ikke mere om det for det er vist på kanten af hvad jeg kan tillade mig at sige herinde...
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2001 - 00:54 #5
Ja det er grænser for hvor langt man må hjælpe herinde nikolajdu, og det er svært, når der ikke er nogen e-mail adresse på minisiten moenguy. Hvad med at rytte op i registreringsdatabasen?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. maj 2001 - 22:58 #6
alt+F4 lukker programmet. Du behøver ikke gå så drastisk til værk. Du kan nøjes med at lukke spørgsmålet.