Avatar billede rostmo1 Nybegynder
13. januar 2001 - 15:22 Der er 3 kommentarer

installeringsproblemer

Under installering af office 2000 proffesional afbryder programmet efter et øjeblik med meddelelsen:i/0-handlingen er blevet afbrudt pga. en afsluttende tråd eller programforespørgsel. Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2001 - 01:01 #1
Prøv at undlade at installere hele office pakken på en gang, men glem et af programmerne i første omgang, det kan hjælpe.
Avatar billede bergstroem Nybegynder
14. januar 2001 - 15:52 #2
Deaktiver dit antivirus program og hvis du har plads på din harddisk ca. 700 MB så kopier hele cd\'en ind i en ny mappe og kør installation derfra
Avatar billede rostmo1 Nybegynder
17. marts 2001 - 08:04 #3
Jeg fandt en løsning. Det var også andre typer programmer. Så jeg slettede harddisken og begyndte forfra.