Avatar billede william79 Nybegynder
28. november 2003 - 10:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke vise billeder når man sufer rundt

Har en vens PC over for at hjælpe ham, da den ikke vil vise billeder når han er inde på www.blocket.se det virker på mine 2 egene pc'er. jeg kan godt se hvor billedet skal værer og printe og gemme det, kan bare ikke se det.
Nogen steder vil den godt vise billeder men han kan ikke lige huske hvor og hvornår.

Jeg har prøvet at kigge advarnce instillinger igennem, og sat til standart da jeg ikke lige kan finde noget der. har og sat sikkerheds instillinger til det laveste for at se om det er det. Har også fjernet og lagt de nyeste Nvidia driver ind.

Den kører XP og alt er opdateret
Avatar billede arlet Juniormester
28. november 2003 - 10:13 #1
Prøv at tømme din temp, windows opfører sig mærkeligt, når den er fyldt..
Avatar billede william79 Nybegynder
28. november 2003 - 10:25 #2
Det virker desvære ikke, men så fik vi det skidt væk.

Men fandt da ud af det var ZoneAlarm der gør det, ved ikke lige hvorfor da jeg har det på de 2 andre maskiner, men finder jeg nok ud af.
Avatar billede pindski Nybegynder
28. november 2003 - 11:29 #3
det kan godt være fordi du har en firewall. Mit norton forhindrer firewall forhindrer også nogle billeder i at blive vist. Prøv og disable den engen