Avatar billede kaad15 Nybegynder
28. november 2003 - 09:42 Der er 5 kommentarer

Hvordan laver man en poll

Jeg er ved at lave en hjemmside...... og vil derfor gerne lave en poll over i den ene side....... men ved ikke hvordan man laver den...... jeg bruge frontpage
Avatar billede vistodk Nybegynder
28. november 2003 - 09:51 #1
Avatar billede redlun Nybegynder
28. november 2003 - 09:57 #2
Da det ikke lyder som om du har de store kundskaber indenfor programmering, vil jeg anbefale dig at bruge den service som http://www.chart.dk har.
Her kan du nemt lave din egne poll..
Avatar billede redlun Nybegynder
28. november 2003 - 09:59 #3
Laver lige et svar... i tilfælde af du vil give mig et par point
Avatar billede inter Nybegynder
28. november 2003 - 10:02 #4
www.hostedstuff.com
http://www.hostedstuff.com/?GetDoc=services/poll/setup1.php <-- fuldt link
denne poll er nem og hurtig at sætte op
Avatar billede superzapper Nybegynder
14. december 2003 - 01:02 #5
Hvis du kan kode lidt er det en smal sag at lave en selv. Du skal jo bare regne nogle procenter ud på de angivne stemmer og vise det som en søjle. Den letteste måde at gøre de på er at have et 1 pix billede som du i koden angiver skal fylde %delen af svarene ud af f.eks 200 pix...