Avatar billede fredstar Nybegynder
13. januar 2001 - 12:46 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Cashe?

Hvordan sletter man de log-in mm. man taster ind bla. på web sider....fx når man logger ind på hotmail eller ligende så gemmes end bruger navn....ved at det kan lade sig gøre men hvordan det er ikke i browser cashen...?
Avatar billede lens Nybegynder
13. januar 2001 - 12:50 #1
under kontrolpanel/internetindstillinger, kan du styre det.
Avatar billede speedy Nybegynder
13. januar 2001 - 12:50 #2
Funktioner|Internet indstillinger|Indhold|

Klik Autofuldførelse, og vælg Ryd adgangskoder for at slette brugernavne og koder du har sagt ja til at huske.

Vækg Ryd formularer for at slette de ord den husker fra f.eks. søgemaskiner og alle andre tekst-felter.

/SpEeDy
Avatar billede speedy Nybegynder
13. januar 2001 - 12:51 #3
damn :) Jeg kommer altid et par sekunder for sent :)

/SpEeDy
Avatar billede fredstar Nybegynder
13. januar 2001 - 12:53 #4
damn det gik sku da hurtigt...tak for hjælpen...denne gang ;o)

god weekend