Avatar billede javid Nybegynder
27. november 2003 - 16:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Citrix via vpn

Hej

Når jeg logger på citrix Metafram XP via VPN (på en bærbar pc), kan jeg ikke få adgang til mit c-drev.
Styrersystemet er win2k (sp3), som var installeret i forvejen af den firma som købte.
Der logges på med en standard brugerenavn, som er medlem af lokaltadministrator. Pc´erne er ikke medlem af domæne.

Jeg har ikke det samme problem på det bærbar, som jeg selv har installeret.
Er det noget i RegistreringDB, der skal laves om?

Da det drejer sig om 10-12 bærbar pc ér, vil jers løsning spare mig en hel masse tid og besvær.

På forhånd tak.

Hilsen
JJ
Avatar billede kamazo Nybegynder
28. november 2003 - 09:02 #1
Hej JJ.
Jeg har aldrig oplevet at drevene er forsvundet imens, jeg har lavet vpn maskiner. men prøv at opdatere windows 2000 helt. Jeg kender ikke til problemet, men det lyder mærkeligt.
Avatar billede javid Nybegynder
28. november 2003 - 09:34 #2
Drevene er ikke forsvundet. Man kan se A: og c:. Den viser bare ikke indholdet.
Nu er det lige meget, for jeg bliver nødt til at lukke spørgsmålet.
Avatar billede kamazo Nybegynder
28. november 2003 - 09:54 #3
okay, håber du finder ud af det.