Avatar billede smeier Nybegynder
27. november 2003 - 11:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jakkesætsmål til skrædder.

Jeg har en ven der skal til Vietnam. Ham skal købe et jakkesæt med til mig. Jeg har hørt om en hjemmeside hvor målene der skal tages, står. Desværre kan jeg ikke finde den. Nogen der kan hjælpe? Evt. med et link.

/ SMeier
Avatar billede ird Praktikant
27. november 2003 - 11:41 #1
Tror ikke det er nemt for nogen at tage mål over nettet af dig til en sæt :))
Avatar billede smeier Nybegynder
27. november 2003 - 11:46 #2
;) Man skal selvfølgelig bare sige hvordan man tager målene.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
27. november 2003 - 12:13 #3
Avatar billede ird Praktikant
27. november 2003 - 12:14 #4
Genial side :-))
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
27. november 2003 - 12:34 #5
nemlig :-)
Avatar billede jnfaerch Nybegynder
27. november 2003 - 14:29 #6
En mindst lige så vigtig detalje: Stoffet!
Sørg for at din ven ved hvilket stof du skal have - Godt stof gør prisen højere, men det er godt givet ud!!!
Du bør endvidere tage 2 par bukser pr. blazer - Så holder habitten længere.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
17. januar 2004 - 17:35 #7
Lukketid???