Avatar billede skejby Nybegynder
27. november 2003 - 10:10 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

min mus fryser

Jeg er bruger af win XP og her de sidste 4-5 dage har jeg oplevet at min mus fryser.
Den fryser i ca. 2-3 minutter og så virker den i 1-2 min.
er der nogen der kan hjælpe.
Avatar billede ird Praktikant
27. november 2003 - 10:13 #1
Er den trådløs???

Flere oplysninger ville være dejligt!

Prøv evt at skifte batterier.

prøv at skifte driver til den

Prøv at tjekke for virus
Rens den
Avatar billede skejby Nybegynder
27. november 2003 - 10:18 #2
ja den er trådløs.
det er en logitech.
har skiftet batteri og renset den.

Men hvor finder jeg en ny driver til den hvis det er det der er galt.
Avatar billede ird Praktikant
27. november 2003 - 10:22 #3
Så fjern den driver fra logotech for den skaber mere ballade end gavn

Har selv kun grej fra logotech, men havde så meget bøvl med deres drivers!

Lad selv xp finde den driver den skal bruge så er dine problemer slut
Avatar billede ird Praktikant
27. november 2003 - 10:22 #4
Ps. Husk din remote ikke må ligge for tæt på enten en mobil, højtalere eller skærm da den kan lave forstyrrelser
Avatar billede nva Praktikant
27. november 2003 - 10:23 #5
Er der andre i din nærhed med trådløs mus ? De kan sommetider genere hinanden. Prøv at reset musen (der er en knap nedenunder sikkert, som du kan trykke på med en blyant ) og måske flytte modtageren - eller hvad den del der er forbundet med pc'en nu hedder - tættere på din mus.
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. november 2003 - 10:39 #6
Giv den et halsterklæde på den virker hver gang :D
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
27. november 2003 - 10:39 #7
Det var et svar!
Avatar billede ird Praktikant
27. november 2003 - 10:48 #8
Kurt cobain>>> Stop med det useriøse fis der!!
Hvad pokker er det for noget ar smide det bavl som et svar!?
Avatar billede cerb Nybegynder
27. november 2003 - 11:12 #9
haha synes faktisk det var et sjovt svar ;D
Avatar billede ird Praktikant
27. november 2003 - 11:15 #10
Det er ikke det der er spørgsmålet!

Har han ikke noget regulært at tilføje som har relevansfor opretter skal han ikke smide det!

Slet ikke som en svar på problemet
Avatar billede jnfaerch Nybegynder
27. november 2003 - 14:40 #11
Det lyder mere som et ressourceproblem (jeg er nu tilbage ved musen!). Tryk ctrl-alt-del og se, hvad der optager ressourcer når din mus går ned - Kunne f.eks. være CD-Creator, CD-brænderen, Antivirus, musedriver(!) el.lign.
Avatar billede ird Praktikant
28. november 2003 - 18:21 #12
Hjalp noget
Avatar billede susej14 Novice
07. december 2003 - 15:29 #13
Hej.
Jeg har haft nøjagtig samme problem, det viste sig at være magnetisme. Prøv at fjern alle elektriske ladninger så vidt muligt der er tæt på den trådløse mus/tastatursender.
K.H. Janni