Avatar billede sancho21 Nybegynder
27. november 2003 - 02:53 Der er 8 kommentarer

www.wabu.com

Jeg har brug for lidt hjælp. for et stykke siden fik jeg via en hjemmeside noget som hedder wabu.com
jeg har prøvet at fjerne lortet men jeg aner simpelthen ik hvordan jeg fjerner det.
Hver gang jeg går på nettet starter den med at gå ind på wabu, jeg har os fået flere searchbar både en når jeg starter explorer og en når windows starter.
jeg har søgt efter den men kan bare ik finde det.
Ville lige skrive inden jeg blir nød til at formatere harddisken da computeren os er blevet lidt mærkelig sidan da.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. november 2003 - 02:56 #1
Jeg tror du er blevet hijacked..
se:
http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm

og derefter:
http://www.spywarefri.dk/forum/forum.asp?FORUM_ID=15

Jeg er ikke kvalificeret til at hjælpe på det område.

aovergaard, arlet eller Fromsej plejer at tage sig af disse slags problemer.

HUSK: Du må IKKE slette noget selv!! Vent til du får hjælp!
Avatar billede yian69 Nybegynder
27. november 2003 - 03:00 #2
Ja prøv at gå under programmer/browser/internet explorer
Det er nok der du kan få fat i dem!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. november 2003 - 03:05 #3
hehehe.. lagde ikke mærke til at spm'et var oprettet i den forkerte kategori..

Jeg tror at du skal over i "Eksperten : Sikkerhed : Virus":
http://www.eksperten.dk/kat/95

Du lukker dette spm ved selv at ligge et svar og acceptere det.
Avatar billede yian69 Nybegynder
27. november 2003 - 03:32 #4
Måske vi bare kan give arlet, eller hvem der nu er ledig,
et vink herover, det er jo trods en fejl! ;)
Avatar billede sancho21 Nybegynder
27. november 2003 - 04:03 #5
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. november 2003 - 21:03 #6
Folk der arbejder med sikkerhed, holder sig muligvis over i sikkerhedsafdelingen.. de vil derfor ikke kunne se dette spm..
Avatar billede arlet Juniormester
27. november 2003 - 21:11 #7
Du følger thesurfers anvisning med spybot/hijackthis
http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm

Og lægger loggen herind, så skal jeg nok tjekke den
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 05:09 #8
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.