Avatar billede llll Nybegynder
26. november 2003 - 21:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Adgang til internet med adgangskode

Er det muligt i win 98 s.e. at forhindre adgang til internettet med en adgangskode. Eller findes der programmer som giver en denne mulighed. Browseren er Mic. Internet Explorer. Computeren iøvrigt skal være fuldt anvendelig uden kode.
Avatar billede teamleader Nybegynder
26. november 2003 - 22:46 #1
Hvis du anvender et 56 K modem/ISDN, skal der altid angives pw, husk dog at slå autofuldførelse og "gem pw" fra i opsætningen.
Jeg kender ikke programmer der kan gøre det hvis du har en bredbåndsforbindelse.
Avatar billede halifax Nybegynder
27. november 2003 - 04:22 #2
Med et program som File & Folder Protector (ikke gratis) kan der sættes kodeord på iexplorer.exe - og ethvert andet program til nettet som feks. Outlook Express. Har selv brugt det på min daværende 98SE. Kører XP Pro idag.
www.softheap.com/ffp.html