Avatar billede moenguy Nybegynder
12. januar 2001 - 23:35 Der er 16 kommentarer

Mangler enkelt FTPprogram

Jeg har prøvet cuteftp men kann ikke få det til at virke er der andre programmer?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
12. januar 2001 - 23:36 #1
http://tucows.cybercity.dk/ftp95.html

WS_ftp er ret simpel :))
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
12. januar 2001 - 23:38 #2
WS FTP
Avatar billede xtom2 Nybegynder
12. januar 2001 - 23:43 #3
Flot kopieret dér !
Avatar billede steffen Nybegynder
12. januar 2001 - 23:48 #4
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
12. januar 2001 - 23:49 #5
xtom -> Mig ?
Avatar billede milo Nybegynder
12. januar 2001 - 23:50 #6
jeg bruger cute ftp!
findes på www.download.com
det er i hvert fald meget nemt at bruge!!
Avatar billede xtom2 Nybegynder
12. januar 2001 - 23:51 #7
bjarke-b: yup
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
12. januar 2001 - 23:58 #8
xtom -> Well, dit svar var der faktisk ikke da jeg svarede!
Avatar billede syffux Nybegynder
13. januar 2001 - 00:06 #9
jeg har en ulovlig udgave af ws_ftp pro, jeg kan send et link til hvor den kan downloades, hvis der er nogle der er interesserede???
Avatar billede syffux Nybegynder
13. januar 2001 - 00:07 #10
Jeg har en ulovlig (Læs; Fullversion) udgave af ws_ftp pro, jeg kan poste et link til hvor den kan downloades, hvis der er nogle der er interesserede???
Avatar billede lp Nybegynder
13. januar 2001 - 00:08 #11
Du skal da have FlashFXP som er et vildt sejt, men samtidig simpelt FTP program, det kan downloades i en udgave som ingen installation kræver, altså blot en exe fil som køres når man skal bruge programmet.
Du kan hente det vi denne side:

http://www.flashfxp.com

Det styrer for vildt og kan samtidig flytte filer mellem 2 servere.....altså FXP!
Avatar billede xtom2 Nybegynder
13. januar 2001 - 00:08 #12
syffux:

\"..Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål..\"
Avatar billede lp Nybegynder
13. januar 2001 - 00:09 #13
desuden tror jeg du skal trække dine ideer omkring posting af warez tilbage syffux, det er ulovligt via ekspertens retningslinjer!!!!!
Avatar billede syffux Nybegynder
13. januar 2001 - 00:19 #14
Det må i undskylde, dem har jeg ikke fået læst på endnu, jeg er ret nubi her omkring =(
Avatar billede lp Nybegynder
13. januar 2001 - 00:21 #15
he he, ok, det er vist meningen man skal have læst dem før man opretter sig...he he, men sådan er de jo ligesom alle andre kontrakter man indgår på livets landevej, men leder bare efter linjen man skal skrive under på, he he :-)
Avatar billede syffux Nybegynder
13. januar 2001 - 00:25 #16
lol

Jeg er hvist typen der aldrig læser det med småt, ihverfald ikke før jeg har skrevet under; Det gør det hele lidt mere spændene =)