Avatar billede solrac Nybegynder
26. november 2003 - 18:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

nero burning 5 og 870 MB skiver

hvordan får jeg min nero til at finde ud af at det er en 870MB skive og ikke en 700MB der ligger i brænderen.

Vh. Kim
Avatar billede viciodk Praktikant
26. november 2003 - 18:52 #1
Du skal sandsynligvis sætte Nero til at overburne: File - Preferences... -> Expert Features -> Indtast antal minutter CD'en er på og se om du så kan brænde mere end 700 MB ned.
Avatar billede solrac Nybegynder
26. november 2003 - 18:58 #2
det har jeg prøvet
Avatar billede viciodk Praktikant
26. november 2003 - 19:01 #3
Brokker den sig hvis du hiver mere end 700 MB filer ind eller bliver alle dataene bare ikke brændt?
Avatar billede solrac Nybegynder
26. november 2003 - 19:06 #4
den brokker sig, og siger at mediet ikke er stort nok.
Avatar billede norbert Nybegynder
26. november 2003 - 19:16 #5
Det er ikke sikkert, at din brænder kan brænde så store medier. Så hvis du HAR prøvet og den ikke vil brænde, er det sandsynligt derfor. Men under alle omstændigheder skal du sætte den til overburn, som viciodk siger, ellers får du det ikke brændt ned.
Norbert
Avatar billede blackie Nybegynder
26. november 2003 - 21:04 #6
Hvad er det for en brænder?
Avatar billede solrac Nybegynder
14. februar 2004 - 08:05 #7
tak