Avatar billede jens_ Nybegynder
26. november 2003 - 11:33 Der er 2 kommentarer

MS Bluetooth mus og Trust BT120 under Win ME/2k

Har købt Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer BlueTooth og opdager
til min gru, at der ikke medfølger drivere til andre styresystemer end Win
XP :-(

Efter at have opgivet at finde drivere til systemet for Win ME og/eller Win 2K har jeg valgt at prøve med en anden bluetooth dongle.

Jeg nu købt og installeret Trust BT120 bluetooth dongle på min Win ME notebook. Det funker perfekt med min SE T68i mobilos; både gprs modem samt synkronisering mm.

Vedr. MS Bluetooth musen er der stadig bøvl. Jeg kan finde musen (Enhed kaldet "Microsoft Mouse") og oprette parvis forbindelse uden problemer, men enheden genkendes ikke som en mus. Når jeg højreklikker på enheden og vælger "Find tilgængelige tjenester" så kommer der kun et dumt ikon med "Der blev ikke fundet nogen tjenester på Microsoft Mouse" :-(

Trust softwaren skulle supportere mus, keyboard mm. Når jeg i guiden søger enheder, og efterfølgende vælger at sortere med "Vis mus, tastaturer og joysticks" så forsvinder musen fra listen...

Hvordan får jeg fortalt min pc, at MS dimsen faktisk er en mus??

Jens
Avatar billede cyberdok Nybegynder
27. november 2003 - 15:16 #1
Må jeg spørge hvor mange penge har du betalt for din Trust BT120 bluetooth dongle? Jeg er nemlig interesseret at købe en sådan en  ;-) Jeg skal bruge den med min T68i. Tak
Avatar billede jens_ Nybegynder
27. november 2003 - 16:02 #2
Kr 299,- plus porto ved postordre ved 2it, Aalborg: <www.2it.dk>.