Avatar billede bjohansen Nybegynder
26. november 2003 - 10:00 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Hvad sir´ I til det?

Hej venner!

Hvad siger I til navigation, grafik, opbygning, design m.m. af dette site?

http://www.grafiskdesigner.dk

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede cyperjoe Nybegynder
26. november 2003 - 10:04 #1
Den er da okay fed, mangler lidt rammer... det kan være forvirrende at noget af teksten står bagvendt... men ellers et fed design.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2003 - 10:05 #2
synnes ikke videre godt om den. af følgende grunde:

1. Din menu er ikke konsistent, hvad vil sige navigeringen bliver længere end man behøver... der er jo masser af plads til din menu på siden.

2. Dine billeder i menuen passer slet ikke sammen, går fra meget lys til mørk, hvad får sammenhænget til at hænge lidt.

3. Kreativ modsat er heller ikke just smart. synnes allermest for mig det lignede en gevaldig slåfejl, tog mig et stykke tid at gennemskue... hvad  vel ikke er planen.

liedt hurtigt herfra.

mvh.
Questis
Avatar billede kop Nybegynder
26. november 2003 - 10:21 #3
Jeg syntes det hele ser flot ud !! men et par små detaljer ,

1:  De 5 billeder på forsiden skulle have en ramme.
2:  Den sorte frame i bunden skal være blå evt som den blå i cd rom billedet
    texten skal centres
3:  sidste lille ting når man har bladret tilbage til forsiden kommer man  ikke tilbage til side nman var på før grafikdesigner
Avatar billede nickyc Nybegynder
26. november 2003 - 10:22 #4
Synes nogenlunde om din forside, dog må jeg give "questis" ret i det med billederne... Går fra meget lys til mørk.

Udover dette ville jeg nu gerne have menuen var synlig hele tiden, ligemeget hvilken side du var på, det irritere mig lidt at når jeg klikker ind på en side, så skal jeg trykke på din tilbage knap for at komme til menuen... Det synes jeg ik er særlig god stil.

Ellers synes jeg den er meget overskuelig, dog synes jeg måske at siden skulle opbygges på en anden måde mht. tekst, billede placering...

Håber du kan bruge det til noget :)
Avatar billede nickyc Nybegynder
26. november 2003 - 10:23 #5
Glemte lige at skrive jeg synes også GrafiskDesigner.dk skal være synlig hele tiden, måske i din blå top bar :)
Avatar billede casper_skovgaard Nybegynder
26. november 2003 - 10:30 #6
jeg synes du har lavet et rigtigt godt site. Designet passer godt til indholdet. Med det mener jeg at hvis man skal præsentere en kreativ design virksomhed, så skal man også lave en anderledse og fangende site, og det har du formået.

Jeg synes bestemt ikke siden mangler rammer og det gør ikke noget at teksten står bagvendt. Dette er med til at gøre siden anderledse.

Jeg har dog lige et par punkter, som du bør tænke over:
- billederne i menuen passer ikke samme, de tre første er lys og forstiller noget virkeligt, mens de to sidste er mørke og fiktive

- pilen som pejer mail bør man også kunne klikke på

- jeg synes ikke flas'en under webdesign passer til dit site, men det er smart nok at reference listen ikke fylder så meget. Præsist er det fordi den er animeret at jeg ikke synes den passer.
Avatar billede nemograf Nybegynder
26. november 2003 - 11:45 #7
Jeg har lavet et forslag til hvordan jeg kunne forestille mig at den kunne blive lidt mere stilren.. Bare en ide, og du kan bruge den hvis du vil..
http://www.matines.dk/eks/grafik.jpg
Avatar billede bjohansen Nybegynder
26. november 2003 - 11:54 #8
Hej alle!
Tak for Jeres svar. Det har givet mig noget at tænke over.
Jeg tror, at jeg vil ændre noget omkring billederne.
Evt. også navigationen.
I øvrigt tak til Nemograf fordi du har taget dig tid til at lave et oplæg. Jeg kan godt lide idéen omkring billederne med at de har samme farve og tone. Måske vil jeg nappe lidt fra din idé

Tak for hjælpen
Avatar billede skraldemanden Nybegynder
29. november 2003 - 01:23 #9
Den loader langsomt i en modem forbindelse.
!!!! HUSK 50K paa alle sider (grafik) ikke over du gamle!!!! Jeg ved gost at det er 1999 tale men det holder naar de er i Udlandet.
-skraldemanden