Avatar billede dalbjerg Nybegynder
12. januar 2001 - 20:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Nt user

Hejsa

Nogen som ved hvordan man oprettet ændre og redigere i Nt bruger...???

Jeg ved godt der skal et komponet til, men lige hvor kan jeg downloade et som er gratis????

Icq: 18044059

/Dalbjerg
Avatar billede ellebaek Nybegynder
12. januar 2001 - 22:22 #1
forstår ikke spørgsmålet ...
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
13. januar 2001 - 05:45 #2
Du ved at man i NT, skal skriver et brugernavn og password, for at kunne logge ind i Windows NT. Det jeg ønsker er at man via asp, skal kunne oprette disse nt bruger, samt redigere i deres opsætning.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
13. januar 2001 - 19:31 #3
det tror jeg ikke er helt nemt ...

jeg kan trække ud hvem der er logget på compen, men om jeg kan finde ud af at oprette en bruger gennem asp tvivler jeg på ...

Tror du overhovedet det kan lade sig gøre. For sådan som et normalt NT-system er bygget op, i hvert fald det jeg sidder på til dagligt kan man kun ændre indstillinger når man er logget på som administrator. Så kan jeg ikke huske om det kun er fra serveren eller fra alle workstations...
-Ellebæk
Icq#29506560
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
13. januar 2001 - 19:43 #4
Det kan lade sig gøre, hvis der findes en komponet, som kan det.

IIS skal blot være logget ind som administrator, så har den jo adgang til at oprette bruger osv..

/Dalbjerg
Avatar billede ellebaek Nybegynder
15. januar 2001 - 09:49 #5
ja det er rigtigt nok ...

Men jeg tror sq den komponent er svær at finde ..
Avatar billede swjensen Nybegynder
15. januar 2001 - 17:12 #6
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
30. januar 2001 - 01:41 #7
Æhh... nu kender jeg ikke så medet til ADSI... Hvor meget vil du havde for at lave et eks, hvordan man opretter en bruger. ??? helst i point..
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
07. februar 2001 - 21:32 #8
Ingen..