Avatar billede lcc Nybegynder
12. januar 2001 - 19:27 Der er 5 kommentarer og
7 løsninger

Kom med lidt feedback tak.

Gider i at komme med lidt feedback til designet af en fremtidig side ... godt som dårligt. Også gerne en karakter efter 13 skalaen af designet og kun designet, da der jo ikke er så meget mere :-)
På forhånd tak.

http://www.netserve.dk/layout/avia117.jpg
Avatar billede 12tri Nybegynder
12. januar 2001 - 19:31 #1
Scroler i 800X600 i bunden
Billederner ser lidt grumset ud
Du kunne evt skrive på forsiden hvad siden handler om
Morten
Avatar billede 12tri Nybegynder
12. januar 2001 - 19:34 #2
8-9@13
Avatar billede it-pigen Nybegynder
12. januar 2001 - 19:41 #3
Jeg er ret sikke rpå at du har designet din website i 800 x 600. Det er ikke så smart hvis man som mig ser den i 1024 x 768. Så rykker det hele op i venster hjørne. I programmet Dreamweaver kan du downloade en letterbox, som centere indholdet efeter skærmopløsning. Designet er lidt utydeligt, men opbygningen er ellers meget okay. jeg håber at du kan bruge mit svar til dig.
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. januar 2001 - 19:45 #4
Et billede? Det er ikke meget at bedømme ud fra.... men det ser da nogenlunde ud, måske lidt underlige farvesammensætninger, især de faneblade i orange/brum..
8@13
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
12. januar 2001 - 19:45 #5
Det er meget pænt design, men få det lige lavet sådan det også passer til 1024x 768.
Men ellers et flot og stilrent design!
Avatar billede lcc Nybegynder
12. januar 2001 - 19:46 #6
Husk på at det hele er et billede, kun udkast til hjemmesiden. Så ja derfor kan der være scrol og billedet vil selvfølgelig side oppe i venstre hjørne i høje opløsninger. Sådan vil det selvfølgelig ikke blive når siden bygges op i tabeller.
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2001 - 01:02 #7
Det ser ud til at blive et pænt design, men hvad relatere de små billeder over i højre side til?

Med de oplysninger, som står på billedet af siten, så ligener det mere en skærmdump af en side som allerede er oppe at køre, eller har været det.

Virker meget amerikansk.

Karakter 9 @ 13
Avatar billede lcc Nybegynder
13. januar 2001 - 01:33 #8
123tri -> Der kommer lidt information om siden i den lille boks med afrundede hjørner og de runde hjørner er blevet lavet pænere.

it-pigen & bjarke-b -> Som sagt det er kun et billede og ja det kommer til at passe fint i både 800x600, 1024x768 og højere .. på dette screen shot af det påbegyndte html kan i nok bedre se det .. http://www.netserve.dk/layout/800x600-ie.jpg

kharder -> De små billeder relaterer ikke til noget ... nok bare for at der skal være lidt \"luftfart\" over det, men har spekuleret på om det nu også er så pænt med dem, da de er meget små og utydelige.

Det er godt nok ikke et skærmdump, men et layout udkast lavet i Photoshop.

Godt at det virker amerikansk, da det skal være en international side.

Jeg deler point ud i morgen ;-)
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2001 - 02:10 #9
>;o)
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. januar 2001 - 04:38 #10
Billederne ude tilhøjre er lovligt små, det tog sin tid før jeg fattede at det øverste var haleror og ikke sejlskibe.

\"kassen med post your jobs or CV for free\" passer ligesom ikke til at stå der, hvis du gjorde den til noget i retning af et banne under landkortet ku du evt også forstørre landkortet lidt (og give siden lidt mere højde. Den er lovlig bred i forhold.)

tegn en sort konturstreg rundt om det hvide faneblad så man kan se fanebladet er der og er valgt.  Det er så tæt på baggrundsfarven at det umiddelbare indtryk er at der mangler et faneblad.

Skal landkortet være et imagemap hvor man klikker på navnene for at koncentrere sig om job i det område? Hvis ikke så tag og slet navnene. I den branche kan de godt se forskel på kontinenterne :-))

Fint med \"newest jobs\" listen tilvenstre.

Af en eller anden grund ser den \"welcome to AviaJobs.com ...\" linie lidt amatørisk ud. Prøv at lege lidt med den (font, farve, størrelse, afstand til fanebladene ovenfor...) om ikke du kan lave den bedre.

3 meget forskellige fonte i toplinien. Du ku evt fjerne \"sale\" og rykke velkommen teksten derop (i en mere passende font).

7@13

mvh JakobA
Avatar billede freddyf Nybegynder
13. januar 2001 - 12:20 #11
Det er en overskulig side en rigtig firma side. Jeg vil gi\' siden et 10-tal

-freddy-
Avatar billede lcc Nybegynder
13. januar 2001 - 13:34 #12
Tak for feedback til alle :-)