Avatar billede aneez Nybegynder
12. januar 2001 - 18:29 Der er 11 kommentarer og
7 løsninger

Design vurdering

Jeg har denne side liggenden som nok inden for ikke særlig lang tig bliver taget ned... fordi at der er noget af koden som er blevet slettet, jeg vil dog lige bede jer foks om at vurdere designet på den inden at jeg sender den helt væk.

adressen er http://aneez.dk

/Aneez
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
12. januar 2001 - 18:34 #1
9@13

Et udemærket design... Men ikke superæn
Avatar billede sark Nybegynder
12. januar 2001 - 18:36 #2
flere farver, og lav den skaler bar i lænden..så går det nok alt sammen
Avatar billede mrcorex Nybegynder
12. januar 2001 - 18:40 #3
Prøv at trykke på knappen \"Skift design\" og tryk F5 for at refreshe. Du har et spm-tegn for meget i URL\'en.

Jeg synes at designet er alt for \"Norton\"-agtigt. Farverne er alt for skarpe. Kontrasten mellem de forskellige områder er meget skarp. Måske skal det laves blødere. Umiddelbart vil jeg sige at det er ikke en side man bliver hængende på når man surfer.

/CoRex
Avatar billede mrcorex Nybegynder
12. januar 2001 - 18:42 #4
Jeg kan godt lide idéen med at man kan skifte \"design\", men egentlig er ordlyden forkert. Du skifter ikke design, men kun farver. (Ordkløveri).

Det er lige før at jeg vil sige at du skal bytte om på de 2 farver og så tone lidt ned for farverne. Den blå farve måske noget tilsvarende baggrunden for eksperten.

/CoRex
Avatar billede mrcorex Nybegynder
12. januar 2001 - 18:44 #5
Jeg kan mægtig godt lide idéen med at du ikke har noget grafik på siderne. Der er INGEN grund til at have grafik, hvis det da ikke er billeder man arbejder med.

Du skal prøve at arbejde mere med farve-sammensætningen.

/CoRex
Avatar billede aneez Nybegynder
12. januar 2001 - 18:49 #6
Corex: jeg kan godt følge dig i din opfattelse... jeg syntes bare at de blå farver der er de fedeste... men det er jo det design tingen er der for. Og det problem med refresh er kun på startsiden... igen af forslagene vil dog blive rettet på siden... de vil dog blive taget til efterretning til det næste design jeg skal lave.

/Aneez
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. januar 2001 - 19:37 #7
Hvordan laver du det med \"Du er på siden: Velkommen\"?, synes det er ret sejt, måske ikke så nyttigt... men sejt ;o)

Dog er designet lidt tamt. Jeg synes godt der må komme lidt billeder på :o) Det er personligt mit største problem når jeg prøver at lave en side: Hvordan får man billederne til at spille rigtigt sammen.
Avatar billede aneez Nybegynder
12. januar 2001 - 19:48 #8
:)) tommyf: det med du er på siden det er ganske enkelt jeg har brugt noget meget simpelt ASP kode til det altså hvis man requester default.asp?side=opret så finder den den text som passer til værdien opret og skriver den på der...
Avatar billede eagleeye Praktikant
12. januar 2001 - 20:00 #9
Hvis siden, som du beskriver, omhandler HTML og asp så kunne den siden godt vise det lidt bedre ved selv at lave siden lide mere attraktiv, jeg syntes designet er lidt kedelig. Det mangler lidt gang i siden, evt ved nogle flere farver.

Hvorfor skal man være logget ind for at benytter siden indhold?
Avatar billede aneez Nybegynder
12. januar 2001 - 20:13 #10
eagleeye: hvad er det for en side du kalder for indhold?

Og ja... jeg vil nok lave noget lidt mere atraktivt næste gang...

Hvad siger i folk til http://wd.aneez.dk den skulle være mere kreativ.

Siden ligger sådan bare og ligger og er ikke blevet til så meget mere end det er der.
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. januar 2001 - 20:38 #11
aneez<--> Det er nogle gode billeder du har fundet... hvor, er de gratis?
Avatar billede aneez Nybegynder
12. januar 2001 - 20:44 #12
æhh det er dele af billeder som jeg er faldet over rundt omkring på nettet.... hvis du surfer længe nok kan du også finde noget du kan bruge.

Tip hvis du har penge til det så kan du få kvali billeder på www.gettyone.com
Avatar billede morphius Nybegynder
13. januar 2001 - 00:50 #13
Jeg syntes sq at dit design er helt pænt at se på...

-Jonas ;)
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2001 - 01:25 #14
Lidt kedligt design hovor browseren ikke bliver udnyttet fuld ud. Siden virker for kompakt. Ingen billeder kun tekst. 3 faver slut færdig. Er det noget som er lavet på 10 min.

Karakter 8 @ 13
Avatar billede aneez Nybegynder
13. januar 2001 - 10:05 #15
kharder: ej den er faktisk ikke lavet på 10 min :)) men den har engtlig også bare været en slags projekt som jeg har lavet for at lære at programere ASP.

Og så ville jeg lige vide om sådan et design var noget jeg kunne benytte en anden gang.
Avatar billede zhatten Nybegynder
14. januar 2001 - 02:22 #16
Skrifttypen er Enormt lille og jeg er nær synet skal først til øjnlægen d. 19/1-00 :(.

Forsiden udfylder under ½ halvdleen af den optimale plads i 1024x768

Hvordan skifter jeg design ?

- Zhatten
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2001 - 10:46 #17
Oki på den måde.;o), så ser det ud til at det asp programmering, nåk skal gå for dig.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
19. januar 2001 - 15:23 #18
det er sejt at man kan skifte farve.