Avatar billede ryom Nybegynder
12. januar 2001 - 18:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adressebog i Oulook Express terminerer

I Outlook Express 5 oplever jeg at når jeg prøver at redigere i personer i min adressebog, så kommer der en fejlbesked (The instruction at \"0x6aeca81a\" referenced memory at \"0x000000000\". The memory could not be \"read\").
Hvad enten man trykker \"Ok\" eller \"Cancel\" lukker Outlook.
HVIS man derimod opnår adressebogen alene er der ingen problemer.
???
Avatar billede it-pigen Nybegynder
12. januar 2001 - 19:26 #1
Du får lige en god weekend hilsen, nu da du ikke har fået nogen svar endnu. Sorry, men jeg kan desværer ikke svarer på dit spøtgsmål. Held og lykke.
Avatar billede visionmagic Nybegynder
12. januar 2001 - 20:44 #2
Prøv at geninstallere Outlook, måske er der sket en fejl under installtion eller fra et nedbrud.....
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2001 - 01:29 #3
Ja det lyder som om der er gået ged i installationen. Hos mig er det browseren, som er glippet ved nyinstallation af windows 98 SE, jeg får gang på gang programfejl, så her skal ske en ting i nærmeste fremtid. Formatering og geninstallation. Jeg vil ikke acceptere programfejl på den måde, når jeg tidliger har haft installationer hvor der ikke har været noget.
Avatar billede wa Nybegynder
13. januar 2001 - 06:44 #4
Hej Ryom !!

DER ER DESVÆRRE KUN EN TING AT GØRE !!!,
... installere programmet forfra igen, da grundfigureringen kan hænge.