Avatar billede isaac Nybegynder
25. november 2003 - 19:25 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Hvem skal jeg vælge??

Jeg står og skal vælge mellem disse 2:

Cybercity 2048/128 til 545 kr.
Tele2 2048/512 til 530 kr.

Hvem ville I vælge og hvorfor?
Jeg vil gerne høre nogle gode og dårlige oplevelser med begge firmaer, men helst noget tidssvarende altså ikke noget som er sket for flere måneder siden
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. november 2003 - 19:27 #1
jeg har gode erfaringer med CC! De har god support og godt hardware!
og så kan du booste din linie hvis du har brug for det (det har du jo nok ikke.. hehe)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
25. november 2003 - 19:29 #2
Du kan også Booste i opload hos CC

Jeg ville klart vælge CC ja du for en hurtigere Opload hos Tele 2, Men jeg har arbejdet hos Tele 2 "Dog kun i telefonni" Og den gang " ca 2 år siden " kørte de stadig ren DOS til deres systemmer, såååå

Jeg vil sige at CC går du ALDRIG galt i byen hos.

MC
Avatar billede isaac Nybegynder
25. november 2003 - 19:33 #3
Da snakkede med Cybercity sagde kundeservice sagde de at vores central kun kunne tage 2048/512, hvilket jeg har lidt svært ved at tro at de bare lige kan se uden at ha' været ude at tjekke centralen! Det skal lige siges at jeg bor i en lille landsby.
Avatar billede isaac Nybegynder
25. november 2003 - 19:34 #4
Hov der skulle stå "Da jeg snakkede med...." :)
Avatar billede arlet Juniormester
25. november 2003 - 19:36 #5
Lige som de andre. Helt klart cybercity!!!!

Tele2 er noget af det mest ustabile l...

Og supporten er elendig(undskyld mc.lucifer)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
25. november 2003 - 19:37 #6
arlet>>>

He he sad kun med alm telefoni *S*

MC
Avatar billede veggie Nybegynder
25. november 2003 - 19:40 #7
Cybercity kører fra og med idag 25/11-03 en 1024/128 til 395 md. Det er markedes billigste ;-)
Avatar billede isaac Nybegynder
25. november 2003 - 19:50 #8
Jeg havde også håbet at høre fra nogen som bruger Tele2
Avatar billede arlet Juniormester
25. november 2003 - 19:53 #9
mc.lucifer->*S*

Jamen min søster havde tele2 og til tider fungere det udenmærket, men så bliver det ustabilt og så lukker det ned . Vi(jeg) havde mange problemer med det og snakkede en del med de tåber inde på support..
Avatar billede isaac Nybegynder
25. november 2003 - 19:56 #10
arlet>>
Hvornår snakker vi om I havde det??
Er det flere måneder siden, firmaet kan jo ha' rette sig op siden?
Avatar billede arlet Juniormester
25. november 2003 - 19:59 #11
Hun fik cybercity 1/10

så det er 1½ måned siden.

Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg ikke der er ændret meget hos tele2, uden du må hænge mig op på det...
Avatar billede jensanders Nybegynder
09. april 2004 - 23:37 #12
TDC har på det seneste fået konkurrencedygtige priser
http://www.ejdadm-ja.dk/ADSL_internet.htm