Avatar billede mbfstudio Nybegynder
25. november 2003 - 17:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

installerings problem

jeg vil installere 3D studio max på min bærbare, AMD 2500+ 1024MBRAM og et RADEON IGP 320M grafikkort med 64MB. Kan både køre counterstrike og ndre spil på den, men den vil ikke gå ind i 3dmax efter installation, den siger min grafik opsætning ikke virker og jeg skal bruge"-h" på min exe.fil

hvordan bruger man "-h"?
eller nogen der ved hvad problemet er?
Avatar billede frewald Nybegynder
25. november 2003 - 18:11 #1
Højerklik på et genvejsikon til 3ds og vælg properties. Herefter vil du finde et felt der hedder 'target', der pejer på den .exe fil der starter 3ds. Tilføj -h efter .exe (og før et evt ' tegn)
Avatar billede mbfstudio Nybegynder
25. november 2003 - 19:35 #2
tak! :)
Avatar billede frewald Nybegynder
25. november 2003 - 19:36 #3
det var så lidt :-) Og tak for points.
Hjalp det på dit problem?