Avatar billede lars_frank Nybegynder
25. november 2003 - 17:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Formater Usb MP3 fra RAW til FAT

Jeg har en Magic star USB mp3 afspiller, som normalt har FAT filsystem.
Efter at have brugt den til at overføre nogle filer til min bærbare (det har gjort masser af gange før), ville den pludselig ikke læse fra den.
Den siger at filsystemet på Afspilleren er RAW.
Jeg har formatteret den engang før i XP, ved bare at højreklilkke på drevet og vælge formater.
Men hvis jeg gør det nu, skriver den at XP ikke kan gennemføre formateringen.

Er der nogen der har en mulig løsning?
(andet end at skrive at den er gået i stykker)
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
26. november 2003 - 08:51 #1
har du prøvet at formatere den på en anden pc ?
Avatar billede lars_frank Nybegynder
26. november 2003 - 08:56 #2
Eller måske med power quests particion magic eller et andet 3. parts program!
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
26. november 2003 - 09:11 #3
ja det var en mulighed.