Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
25. november 2003 - 14:58 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Muse problemer

Hejsa!!
Nogen der kan anbefale en god musemåtte eller evt. en god mus. Jeg har lige købt min computer med en Logitec Pilot whell PS2 mus til, men markøren følger ikke ordentlig med??
Det er P.... irreterende!!!
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. november 2003 - 15:02 #1
Skift driver til den microsoft har liggende standard.
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. november 2003 - 15:04 #2
Ellers er microsoft intellimouse explorer 3.0 optical og Icemat black uhyggelig behabeligt bekendtskab ;0)
Avatar billede andersenph Nybegynder
25. november 2003 - 15:05 #3
behageligt sorry :I

Logitech´s driver er noget hø.
Prøv at fjerne den.....
Avatar billede molokgehenna Nybegynder
25. november 2003 - 15:10 #4
Hvis du har tænkt dig at tilbringe en del tid foran din pc
vil jeg anbefale dig at købe en razor boomslang eller logitech mx-700 der absolut er kvalitet du vil betydeligt kunne mærke en forbedring. Du skulle måske overveje dig en steel eller mouse pad men da de ligger på over 200 kroner vil jeg give dig et lille tip.
Gå til din lokale imerko og køb et glas-spækbræt der er sandblæst det virker nøjagtigt som den icemat! held og lykke til
Avatar billede molokgehenna Nybegynder
25. november 2003 - 15:19 #5
Hvis du har tænkt dig at tilbringe en del tid foran din pc
vil jeg anbefale dig at købe en razor boomslang eller logitech mx-700 der absolut er kvalitet du vil betydeligt kunne mærke en forbedring. Du skulle måske overveje dig en steel eller mouse pad men da de ligger på over 200 kroner vil jeg give dig et lille tip.
Gå til din lokale imerko og køb et glas-spækbræt der er sandblæst det virker nøjagtigt som den icemat! held og lykke til
Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
25. november 2003 - 15:21 #6
Jeg bruger microsoft´ standard driver.
Jeg blev også anbefalet et skærebræt fra boghandlen, men det fungere ikke bedre end den gamle alm. musemåtte. Synes bare det er underligt da min 10 år gamle slidte mus fungere 10 gange bedre.
Ja okay jeg må vel ud og investere i en anden mus.....
Avatar billede ird Praktikant
25. november 2003 - 15:36 #7
Musen du har er helt okay :-)

Du skal bare ikke bruge den driver logitech udgiver! Har selv musen men bruger den godt nok ikke ligenu, men den er helt okay
Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
25. november 2003 - 15:44 #8
Okay. Jeg bruger microsoft standard driver. Så er det vel bare selve måtten den er gal med, eller kan der være en fejl e musen?
Det er mest når den skal køre på skrå opad?
Avatar billede ird Praktikant
25. november 2003 - 15:47 #9
Det kan godt være måtten ja
Avatar billede andersenph Nybegynder
26. november 2003 - 07:07 #10
(har du prøvet at rense den)???
Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
26. november 2003 - 17:42 #11
Hmm ja har prøvet, selvom den kun er 1½ mdr gammel. Nu er den også begyndt at knirke når man flytter den. Den skal vist byttes til en ny, men tak for hjælpen!!
Avatar billede ird Praktikant
26. november 2003 - 17:43 #12
husk at lukker her så
Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
26. november 2003 - 18:23 #13
Jeg spørger måske dumt, men hvordan lukker man spørgsmålet?
Jeg er helt ny bruger
Avatar billede stenstrup9 Nybegynder
26. november 2003 - 18:30 #14
Køb en ny
Avatar billede ird Praktikant
26. november 2003 - 18:31 #15
http://www.e-bruger.dk/faq/#behandling_af_svar

http://www.e-bruger.dk/faq/

gennemlæs denne!

Synes point skal gå toæ andersenph så bed ham smide et svar og acceptere det
Avatar billede andersenph Nybegynder
27. november 2003 - 07:21 #16
Ja det er jo nok lidt vildt at anmelde en ny bruger for at tage sine point, selv om vedkommende har fået hjælp.....
;0)
Så denne er på husets regning ;0)
Avatar billede ird Praktikant
27. november 2003 - 09:07 #17
Det var ikke pænt gjort opretter!!!
Avatar billede bredker Nybegynder
27. november 2003 - 17:37 #18