Avatar billede happyhenrik Nybegynder
25. november 2003 - 14:48 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Åbne fil uden at blive spurgt

Lyder kryptisk men det er det ikke....

Jeg har web applikation der åbner en tif fil, men den kommer og spørger om man vil åbne den - jeg skal bare have den til at åbne uden at spørge. Jeg har fjernet hakket i dialogboksen, om at den ikke skal spørge igen - det hjalp ikke.

Jeg gik så ind i indstillingerne for filer og markerede filtypen, trykkede avanceret, og fjernede hakket "Bekræft åbning efter overførsel" - det hjalp.

Men hvordan laver jeg en reg fil der kan ændre dette, når nu jeg har 200 pc'ere det skal gøres på....
Avatar billede molokgehenna Nybegynder
25. november 2003 - 15:16 #1
du kunne købe et tweak program f.eks tweakXP eller windows utility, og den skulle absolut kunne klare problemet.

Jeg vil lige oplyse dig at freeware til dette program kan hentes på www.download.dk
Avatar billede molokgehenna Nybegynder
25. november 2003 - 15:21 #2
du kunne købe et tweak program f.eks tweakXP eller windows utility, og den skulle absolut kunne klare problemet.

Jeg vil lige oplyse dig at freeware til dette program kan hentes på www.download.dk
Avatar billede happyhenrik Nybegynder
25. november 2003 - 15:35 #3
jamen så skal jeg jo rundt til alle pc'ere.... vil gerne hvis man lige kunne smide en reg fil på et fælles netværksdrev og så smide en mail rundt i systemet om at de lige skulle klikke her :0)
Avatar billede lgj Nybegynder
25. november 2003 - 15:38 #4
Lav en export af din registreringsDB før og efter du tilføjer 'hakket' og sammenlign de 2 filer.

comp er din ven.
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
25. november 2003 - 15:43 #5
http://perso.wanadoo.fr/tmcd2/Types.htm#Protéger

se nederst i afsnittet "8 00 00 01 00 Disables Confirm open after download when creating or modifying an action in the File type modification dialog box. "