Avatar billede Slettet bruger
25. november 2003 - 14:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Newbie Hjælp!

Hej, jeg er ny inden for c/c++, så jeg ved næsten ikke noget om det! Så jeg har en række sprøgsmål:

Hvad er foreskellen på c og c++ og hvad skal jeg læge af det?

Hvilket program bruger jeg til at lave mine koder til et program?

Er der nogle sider hvor jeg kan øve mig eller læse noget om det? (gerne dansk)
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2003 - 14:57 #1
Fik jeg sagt "HELT NY" :D Jeg kender ingen gang 1 kode endnu! :D
Avatar billede molokgehenna Nybegynder
25. november 2003 - 15:19 #2
hmm hvis du går efter det danske bliver det svært men jeg ville nu anbefale dig at starte i Virtual Basic 6 og lære grundreglerne. Men du kan låne en bog på biblioteket der hedder beginning c++ som er på engelsk hvis det absolut er det du vil have
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2003 - 15:30 #3
Virtual Basic 6, er der også sådan nogle compilere til det? og hvor kan jeg finde noget om det?
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2003 - 15:37 #4
Lukker..