Avatar billede jacobjensen Nybegynder
25. november 2003 - 14:35 Der er 2 kommentarer

skærm til tv-brug

Hvad skal jeg gå efter m.h.t. skærm og evt. grafikkort, hvis jeg vil bruge det som fjernsyn. Jeg forestiller mig en 19" til under 2.000
Avatar billede molokgehenna Nybegynder
25. november 2003 - 15:13 #1
hmm jeg vil foreslå dig at tjekke edbpriser du eller måske droppe skærmen og investere i et god grafikkort i stedet f.eks et radeon 9100 der har tv out og kan fås til under 700 kroner så er det bare i med kablet til tvet og VOILA!
Avatar billede molokgehenna Nybegynder
25. november 2003 - 15:20 #2
hmm jeg vil foreslå dig at tjekke edbpriser du eller måske droppe skærmen og investere i et god grafikkort i stedet f.eks et radeon 9100 der har tv out og kan fås til under 700 kroner så er det bare i med kablet til tvet og VOILA!