Avatar billede it-pigen Nybegynder
12. januar 2001 - 16:57 Der er 13 kommentarer

3D Kursus

Hej Allesammen.

Er der nogen her som ved hvor man kan tage et rigtig godt kursus i 3D, som varer et par uger?

Jeg håber i kan hjælpe mig.

God weekend.
Avatar billede beaviz Nybegynder
12. januar 2001 - 17:05 #1
http://www.toolchips.dk har en del ...
Avatar billede beaviz Nybegynder
12. januar 2001 - 17:05 #2
Avatar billede _balle Nybegynder
12. januar 2001 - 17:42 #3
Prøv at se på 3d-connections site:
http://www.3dc.dk/kurser/kurser.htm

Har ikke selv prøvet det.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. januar 2001 - 22:28 #4
Her er et link til de bedste skoler i Danmark: http://www.3dlinks.com/showschools.cfm?country=Denmark
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. januar 2001 - 22:34 #5
Du skal også huske på at det kun er mellem 1 og 5% af eleverne, der får den rette forståelse for 3D. Resten mister hurtigt interessen pga. kompleksiteten i programmet. Samtidig kræver mange forskellige evner på en gang. Eks. 3D Studiomax har flere tusinde indstillings kombinationer, samtidig skal du have evner til at tænke 2 dimentionelt i en 3D verden.
Det tager mindst et par uger bare at lære det grundlæggende, men så skal du også være hurtigt opfattende. Der findes nemlig kurser der varer 10 uger, og der findes også en hel del overbygninger af samme varighed.

Held og lykke.

/per
Avatar billede cheater Nybegynder
13. januar 2001 - 16:51 #6
hoejrup >> - Hvad mener du med at tænke i 2D i en 3D verden? - (bare af nysgerrighed)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. januar 2001 - 19:47 #7
cheater> Jeg mener at du lever i en 3D verden, og programmer arbejder med 3D modeller. Men du skal bruge 4 skærmbilleder for at skabe komplekse modeller, da skærmens flade er i 2 dimentioner.
Avatar billede kludder Nybegynder
17. januar 2001 - 10:52 #8
teamvision.dk  men skal det være på et par uger så skal du edermame op med pengepungen §:/
Avatar billede warloz Nybegynder
18. januar 2001 - 22:34 #9
www.3dmaxer.dk er også ret god, men ikke et decideret kursus. Mere en masse tutoriels.
Avatar billede viper22 Nybegynder
21. februar 2001 - 21:52 #10
jeg vil anbefale \"3d connection\"
de er rigtig fede, men igen ret dyre. Der er dog tilat snakke med. Det er dem der er med til at lave udsendelserne \"sprites\" på kanal dk4
Avatar billede bl!nd Nybegynder
14. marts 2001 - 21:15 #11
der er også http://www.truemax.dk/
Avatar billede bl!nd Nybegynder
21. marts 2001 - 20:34 #12
ehemmmmm...
Avatar billede mikkel2222 Nybegynder
19. juni 2001 - 19:02 #13
der er også teamvision.dk  !!