Avatar billede sebastianth Nybegynder
25. november 2003 - 00:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilket grafikkort skal jeg købe?

Hey...

Jeg skal ud og købe nyt grafikkort, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal købe, om det skal være GeForce FX eller et Radeon kort?? Jeg håber i har nogle forslag. :-)
Eneste krav er at det helst ikke skal koster over 2000kr.

Mvh
Sebastian
Avatar billede chalde Seniormester
25. november 2003 - 00:45 #2
Eller hvis du vil smide ca 170kr oveni og få et asus samt tv-in: http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364578023
Avatar billede sebastianth Nybegynder
25. november 2003 - 01:03 #3
Nu har jeg lige kigget på det første bud som lyder rigtig godt. Men når jeg så kigger inde på Føniks Computers hjemmeside skriver de at det kun har 128mb ram?
Avatar billede chalde Seniormester
25. november 2003 - 01:12 #4
Men de andre skriver 256mb, så det kan være en fejl.
Avatar billede sebastianth Nybegynder
25. november 2003 - 01:15 #5
Ja det må den næsten være... Tak for hjælpen Chalde!
Avatar billede chalde Seniormester
25. november 2003 - 01:16 #6
Det var så lidt. God fornøjelse med det (siger jeg grøn af misundelse).
Tak for point.