Avatar billede rabech Nybegynder
24. november 2003 - 21:19 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

t610 låst til orange?

Jeg har just købt en NY  t610  UDEN abbonement hos First Class Communication på Nørrebro, og skulle så mene at den ikke er tilknyttet noget teleselskab. MEN de to første menuer i telefonen er "Orange" og "Orange services" Det virker ikke som om jeg kan ændre på det, jeg har prøvet at lave en total nulstilling af telefonen, men uden held. Da jeg er telia kunde er jeg jo ikke interesseret i alt det orage gejl i telefonen, det skal lige siges at telefonen ikke er operatørlåst da jeg satte mit telia kort i uden probs. HJÆLP HVAD F.... gør jeg?
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
24. november 2003 - 21:25 #1
Jeg har selv en t610, og bruger ofte det her forum:

http://forum.myt610.net/

De ka' svare på ALT om din t610 - master reboot osv, hvor du gerne skulle få fjernet orange menuerne osv!
Avatar billede krusell Nybegynder
25. november 2003 - 00:01 #2
Du skal bruge det såkaldte 13½ sekunders tricket.

kig her for mere om det www.mobildebat.dk
Kig i faq'en eller søg efter det
Avatar billede bleze Nybegynder
25. november 2003 - 11:36 #3
Du har sikkert fået en brugt telefon. En fabriksny ville ikke være låst...

Du kan dog få den låst op for 100 kr mange steder...
Avatar billede krusell Nybegynder
25. november 2003 - 23:05 #4
http://www.eksperten.dk/spm/432426

Her er en guide til 13 sekunders tricket..
Det sletter alt ligegyldigt lort på telefonen og sørger for, at den bliver som gud havde skabt den :)
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
25. november 2003 - 23:24 #5
Ja tak krusell, den guide har jeg skrevet!
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
25. november 2003 - 23:36 #6
Rabech, måske skulle du være lidt aktiv i dit eget spørgsmål? :P
Avatar billede rabech Nybegynder
25. november 2003 - 23:46 #7
Desværre guys, jeg kunne ikke bruge nogle af jeres forslag, selv om den med at jeg nok havde fået en brugt telefon var ret fed. Det der skulle til var en software opdatering af to omgange, noget med at der ligger noget software i telefonen som er det man normalt opdatere og så ligger der noget "basic" under som man normalt ikke røre ved. Anyway nu er den standard og opdateret med nyeste version. Men tak for hjælpen alligevel ok.... point er delt ud efter mit forgodtbefindende hehe :-) Tak til http://mobil-unlock.dk - han kan bare det pis der!!
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
25. november 2003 - 23:48 #8
Takker for points :)
Husk at gemme siden http://forum.myt610.net/ - den ka blive nyttig senere hen, hvis du gerne vil "lære" lidt mere om din t610 :D
Avatar billede rabech Nybegynder
25. november 2003 - 23:52 #9
yes, den er gemt, jeg har været inde og lure, virker som en fed side. nu når vi snakker om fed: HOLD DA KÆFT HVOR ER DEN T610 FOR FED, den afløser min Nokia 6610 men den er da til at tude over ved siden af SE'eren :-)
bye
Avatar billede ekspertensupersejt Nybegynder
25. november 2003 - 23:59 #10
Yeps :D Er 100% enig - t610 r den fedeste mobil ever :)
Avatar billede krusell Nybegynder
26. november 2003 - 00:45 #11
Sorry, så ikke det var dig der havde levet guiden.
Ville bare linke til den her, så rabech fik set den.